بهسازی و محوطه‌سازی مزار شهدای محله فاجان شهر کیلان با اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان/ تعریض پل قدیمی سه‌راهی محله کردر در دستور کار قرار دارد

seied jalil choobdarriشهردار کیلان از بهسازی و محوطه‌سازی مزار شهدای محله فاجان شهر کیلان واقع در شهرستان دماوند با اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان خبر داد و گفت: تعریض پل قدیمی سه‌راهی محله کردر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدجلیل چوبداری با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری کیلان اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی اکنون در شهر کیلان در حال اجراست.

وی افزود: بهسازی و محوطه‌سازی مزار شهدای فاجان با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری برای استفاده اهالی انجام شده است.

شهردار کیلان با اشاره به تعریض پل قدیمی سه‌راهی محله کردر گفت: با توجه به افتتاح قریب‌الوقوع پمپ بنزین در محله کردر و توقف کامیون‌های سنگین و عرض کم معبر، احتمال هرگونه حادثه ترافیکی در این سه‌راهی وجود دارد.

چوبداری ادامه داد: شهرداری کیلان در این خصوص با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیون ریال، نسبت به تعریض پل محله کردر اقدام کرده است تا از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

وی با بیان اینکه همواره نسبت به لکه‌گیری معابر شهر کیلان توجه ویژه‌ای داشته‌ایم، تصریح کرد: عملیات لکه‌گیری و روکش‌ آسفالت معابر شهر کیلان با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال اجرایی شده است.

شهردار کیلان اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به مهرماه و بازگشایی مدارس، شهرداری نسبت به روکش آسفالت مجدد مدرسه نواب‌صفوی کوهان اقدام کرده است.

چوبداری همچنین از برگزاری بیست و دومین یادواره 62 شهید شهر کیلان در روز جمعه، نوزدهم شهریورماه سال جاری همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع) و پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) این شهر خبر داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا