رئیس شورای اسلامی روستای اوچونک خبر داد؛

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای اوچونک دماوند در دهه مبارک فجر/ بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی روستای اوچونک با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان

رئیس شورای اسلامی روستای اوچونک با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی روستای اوچونک با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: پروژه گازرسانی روستای اوچونک دماوند در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی مجاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: احداث فضای سبز و زیرسازی و آسفالت راه‌های بین باغات این روستا، ازجمله پروژه‌های عمرانی است که با کمک مالی خیران روستا و با مساعدت شورا و دهیار روستا انجام شد.

وی از بهره‌برداری پروژه‌های مذکور با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد ریال خبر داد و افزود: علاوه بر هزینه‌های این پروژه‌های عمرانی، ۱۶۸ میلیارد ریال نیز صرف فضای سبز روستا به متراژ ۱۴۰ مترمربع گردید.

رئیس شورای اسلامی روستای اوچونک با اشاره به انجام روکش آسفالت خیابان ولیعصر شمالی خاطرنشان کرد: پروژه روکش آسفالت خیابان ولیعصر شمالی، با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال اجرا شد که این مبلغ توسط دهیاری روستا تأمین گردید.

مجاوری از پیگیری موضوع گازرسانی و تعریض جاده، به‌عنوان اقدامات عمرانی دهیاری اوچونک نام برد و تأکید کرد: خوشبختانه در دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی روستای اوچونک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

*پیگیری و راه‌اندازی شبکه تلویزیونی دیجیتال در روستای اوچونک

وی اظهار داشت: پیگیری و راه‌اندازی شبکه تلویزیونی دیجیتال از سه کانال به بیست و یک کانال، تعویض تاکسی‌های فرسوده، تعریض، جدول‌کشی و زیرسازی خیابان ورودی روستا، از دیگر اقدامات شورای اسلامی و دهیاری روستا می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی روستای اوچونک گفت: به‌منظور تعریض، جدول‌کشی و زیرسازی خیابان ورودی روستا، مبلغ یک میلیارد ریال برآورد شده است که این موارد، در آینده نزدیک اجرایی می‌گردد.

گفتنی است که روستای اوچونک از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند و در ۲۶ کیلومتری دماوند قرار دارد که طبق آخرین سرشماری، ۳۲۵ خانوار و ۱۲۰۰ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا