فرماندار شهرستان دماوند:

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند در هفته دولت/ شهرستان دماوند در استان تهران کمترین مشکل برق و قطعی آب را داشت

فرماندار شهرستان دماوند از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه بیمارستان حضرت فاطمه(س) در هفته دولت خبر داد و گفت: شهرستان دماوند در استان تهران کمترین مشکل برق و قطعی آب را داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست هیات امنای محلات مرکزی دماوند اظهار کرد: رمز موفقیت ما در این است که جلسه‌هایی که برگزار می‌شود، خروجی و مصوبه‌ای داشته باشد چرا که پیگیری امورات مردم امر بسیار مهم است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در شهرستان دماوند تعداد ۶۰ گروه از شهروندان تشکیل داده شده تا در حل مشکلات ما را یاری کنند، چرا که اگر موضوعات را به مردم منتقل کنیم بهتر می‌توانیم به آن رسیدگی کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و امکانات خوبی که در شهرستان دماوند فراهم شده، امیدواریم در هفته دولت و با پیگیری‌های مداوم، فاز اول پروژه بیمارستان حضرت فاطمه (س) به بهره‌برداری برسد.

صفری تاکید کرد: برنامه ما در سال ۹۷ به سرانجام رساندن پروژه‌های اصلی از جمله فاضلاب و حمل و نقل جاده‌ای است، بر همین اساس سعی کردیم برای پیگیری امورات، مدیران و مسئولان دولت را به شهرستان دعوت کرده تا مشکلات شهرستان را از نزدیک لمس کنند و آن‌ها را برطرف کنند.

وی توضیح داد: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده در زمینه امنیتی در استان تهران، شهرستان دماوند رتبه برتر را در استان دارد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید در ۵۷ روستای شهرستان دماوند اقدامات خوبی صورت گرفته و بودجه‌ای که به روستاها اختصاص داده شده باعث حل مشکلات روستا شده و همین امر سبب بازگشت جمعیت و رونق مجدد روستاها شده است.

صفری ادامه داد: شهرستان دماوند در استان تهران کمترین مشکل برق و قطعی آب را داشته که این اتفاق نشانه پیگیری‌های مداوم و تلاش مسئولان شهرستانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا