رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند خبر داد؛

45.3 هکتار از اراضی بستر رودخانه دلیچایی به نام دولت با نمایندگی وزارت نیرو اخذ سند مالکیت شده است

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند از اخذ سند مالکیت برای 45.3 هکتار از اراضی بستر رودخانه دلیچایی به نام دولت با نمایندگی وزارت نیرو اخذ سند مالکیت شده است.

حمیدرضا حسینی در گفتگو یا خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پس از اخذ دو سند مالکیت برای 30.6 هکتار از اراضی بستر رودخانه دلیچایی، سند سوم به مساحت 14.7 هکتار نیز صادر و از اداره ثبت اسناد و املاک دماوند اخذ گردید.

وی همچنین ادامه داد: در راستای اجرای مفاد ماده 9 قانون جامع حدنگار و ماده 21 قانون ثبت و با پیگیری‌های همکاران واحد آب‌های سطحی امور منابع آب دماوند سند مالکیت قسمت دیگری از بستر رودخانه دلیچایی به مساحت 146 هزار و 903 مترمربع به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی وزارت نیرو شرکت آب منطقه‌ای تهران توسط اداره ثبت اسناد و املاک دماوند صادر و تحویل این امور گردید.

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند با بیان اینکه بر این اساس مجموع اسناد صادره برای بستر رودخانه‌ها در شهرستان دماوند به 45.3 هکتار رسیده است، خاطرنشان مرد: بر اساس نقشه‌های تهیه شده برای بستر رودخانه دلیچایی که به اداره ثبت اسناد و املاک دماوند تحویل شده است، با تکمیل اسناد مربوطه، مالکیت مساحتی بالغ بر 117 هکتار به وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای تهران منتقل خواهد شد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام های لازم را از امور منابع آب دماوند اخذ کنند تا در آینده دچار هیچگونه ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا