با شعار اخلاق و مهرورزی صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) در ارتفاعات ٢٥٥٠ متری منطقه مشاء دماوند/ 6 نفر از کوهنوردان استان تهران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند

مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) در ارتفاعات ٢٥٥٠ متری منطقه مشاء برگزار شد و 6 نفر از کوهنوردان استان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این دوره از مسابقات به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با شعار اخلاق و مهرورزی در ارتفاعات منطقه مشاء به طول ١٢.٢٠٠کیلومتر و تا ارتفاع ٢٥٥٠ متری به همت هیئت کوهنوردی شهرستان دماوند و همکاری هیئت کوهنوردی شمال شرق، کمیته اسکای رانینگ استان تهران، پایگاه شهدای تیپ ٦٥ کلاه سبزها در ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در بخش بانوان «فاطمه سرشتی» با زمان ١:١٨:٢٥ ساعت، «نگار نادری» با زمان ١:٢٠:١٣ ساعت و «آزاده معزی» بازمان ١:٣٢:٥٢ ساعت و در بخش آقایان «اردشیر هادی» بازمان ١:٠٣:١٢ساعت، «بهمن رضایی» بازمان ١:٠٣:١٣ ساعت و «محمدجواد نارونی» با زمان ١:١١:٤٠ ساعت موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در ضمن این مسابقات بین بهترین‌های ورزش اسکای رانینگ تهران که همگی در تیم کمیته پیشتازان اسکای رانینگ فعالیت دارند و جزء منتخبان این رشته هستند انجامید و در پایان جوایز نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی توسط مسئولان ورزشی اهدا گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا