رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند خبر داد؛

برگزاری «طرح سپاس» برای دومین سال متوالی در شهرستان دماوند

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان دماوند گفت:‌ طرح سپاس با هدف تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برای دومین سال متوالی در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین عبدالله اشرفی با اشاره به بازدید مکرر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در همین راستا طرحی با عنوان طرح سپاس در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح سپاس در شهرستان دماوند، در روز 6 آبان ماه سال جاری این طرح با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، رؤسای ادارات بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و با مشارکت شهرداری شهر دماوند و 40 اداره شهرستان دماوند و معتمدان معین این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند افزود: در این طرح که برای دومین سال متوالی است در شهرستان دماوند اجرا می‌شود، از منزل 200 خانواده شهید و ایثارگران دیدار به عمل می‌آید؛ ضمن اینکه در ابتدای این مراسم غبارروبی گلزار شهدای فرامه نیز انجام می‌شود.

اشرفی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: طرح سپاس با هدف تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد احترام به خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: باید بدانیم امروزه اگر امنیتی در جامعه ما حاکم است حاصل تلاش‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که جان بر کف به میدان جنگ رفته و در این راه شهید شدند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون از خودگذشتگی آنان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا