رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند خبر داد؛

برپایی 5 سفره افطار و اطعام مددجویان کمیته امداد دماوند با کمک خیران/ توزیع 50 سبد کالا در بین خانواده‌های ایتام در ایام ماه مبارک رمضان

رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند از برپایی پنج سفره افطار و اطعام مددجویان کمیته امداد با کمک خیران و توزیع 50 سبد کالا در بین خانواده‌های ایتام در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهدی شعبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد شهرستان دماوند در ماه رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای دستگیری از نیازمندان است و همه باید از این فرصت نهایت بهره را داشته باشند.

وی افزود: اطعام ایتام، محرومان و نیازمندان در این ماه یکی از سنت‌های حسنه نبوی، علوی و حسینی و یکی از فضایل اخلاقی مورد تأکید قرآن کریم و روایات اسلامی است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند ادامه داد: در این خصوص کمیته امداد شهرستان دماوند پذیرای وجوه نقدی هم‌وطنان در راستای برگزاری مراسم افطاری و اطعام مددجویان است و مواد غذایی، جیره خشک، غذای گرم و یا اطعام توسط برخی رستوران‌ها می‌تواند کمکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد باشد.

شعبانی بیان کرد: کمیته امداد هرساله در طول ماه مبارک رمضان به‌منظور کمک به رفع برخی نیازهای خانواده‌های تحت حمایت، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده و عملیاتی می‌کند که یکی از رسالت‌های مهم در اجرای این برنامه‌ها، تبلیغ و ترویج سنت حسنه الهی در جامعه است.

وی عنوان کرد: برپایی سفره‌های افطار توسط خیران برای ایتام ازجمله برنامه‌های مهم در ماه مبارک رمضان است و مردم می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان دماوند و یا تماس با شماره تلفن 7355 کمک‌های خود را ارائه دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند تصریح کرد: در سال جاری تعداد پنج سفره افطار از طریق کمک‌های مردمی و خیران در شهرستان دماوند برپا می‌شود که در هر مراسم تعداد 250 خانوار تحت پوشش کمیته امداد دعوت خواهند شد؛ علاوه بر این 50 سبد کالا برای خانواده‌های ایتام در نظر گرفته شده است.

250 خانوار تحت پوشش کمیته امداد

شعبانی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این نهاد اجرای طرح مفتاح‌الجنت است که این طرح به جهت شناسایی محرومان واقعی و احصای نیازمندی آنها با دعوت از خیران و مسئولان شهرستانی برای سرکشی و اهدای کمک اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا