برپایی نمایشگاه معماری در دانشگاه آزاد دماوند+تصاویر

نمایشگاه معماری با بیش از 150 قطعه ماکت، شیت معماری، سازه‌های ماکارونی و ماکت روستا، در مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گشایش می‌یابد.

شبنم عسگر پور، مدیر گروه رشته معماری دانشگاه سما دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: هرساله باهدف گرامیداشت سوم اردیبهشت با عنوان روز معمار، دانشگاه سما دماوند اقدام به برپایی جشنی با این مضمون می‌نماید؛ امسال به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، با تأخیر یک‌ماهه در این خصوص مواجه بودیم.

وی با اعلام برپایی نمایشگاه در اول خردادماه افزود: این نمایشگاه مانند سال‌های گذشته، به همت گروه معماری و دانشجویان انجمن معماری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مدیر گروه رشته معماری دانشگاه سما دماوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با حضور بی‌سابقه دانشجویان مواجه بودیم؛ به‌این‌ترتیب شاهد ارائه بیش از ۱۵۰ قطعه ماکت، شیت معماری، سازه‌های ماکارونی، ماکت‌های روستا و سایر سازه‌های معماری هستیم.

عسگر پور تأکید کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، توانستند گامی در جهت پیشرفت علمی و افزایش مهارت دانشجویان بردارند؛ همچنین این افراد می‌توانند در عرصه‌های اجرایی، سهم بزرگی در معماری و شهرسازی شهر دماوند بردارند.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه، به طبقه سوم مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا