با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برپایی مراسم ضیافت‌ الهی در کنار مزار 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد دماوند+تصاویر

مراسم ضیافت الهی در کنار مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در مراسم ضیافت افطاری که همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور جمعی از مسئولان شهر و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با توجه به بیان امام حسن (ع) اظهار کرد: برای دنیایت طوری کار کن که انگار هیچ وقت نخواهی مرد و برای آخرتت طوری رفتار کن که انگار همین فردا از دنیا خواهی رفت.

وی افزود: رمضان ماه خودشناسی و خداشناسی است و ما باید حداکثر بهره معنوی را از این ماه و لیالی قدر ببریم.

محمود صفری، رئیس دانشگاه آزاد دماوند نیز با تبریک ولادت امام حسن (ع) از کمک‌های نقدی خیرین شهر و دانشگاه در برپایی مراسم افطاری قدردانی کرد.

وی با توجه به سابقه ۱۴ ساله واحد دماوند به مقایسه وضعیت حال حاضر و گذشته واحد پرداخت و گفت: این واحد جوان دانشگاهی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و با کمک مسئولان، کارکنان و استادان اخلاق مدار و پاک دست خود توانسته به یکی از واحدهای مطرح شرق استان تهران بدل شود.

رئیس دانشگاه آزاد دماوند با توجه به حضور دکتر ولایتی و دکتر نوریان در مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: حضور ولایتی و نوریان در دانشگاه آزاد اسلامی موجب دلگرمی بیشتر دانشگاهیان و حرکت سریع‌تر در مسیر ولایت شده است.

وی با توجه به پرهیز دانشگاه از سیاسی‌کاری و پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی گفت: همواره تلاش ما در عرصه‌های مختلف سیاسی به‌ویژه انتخابات، دوری از جناحی شدن دانشگاه و ترغیب دانشگاهیان به حضور در صحنه بوده و هست.

در این مراسم که در کنار مزار مطهر دو شهید گمنام دانشگاه آزاد دماوند برگزار شد، قاریان و مداحان اهل بیت به قرائت قرآن و مدیحه‌سرایی پرداختند و جوایز ارزنده فرهنگی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا گردید و از اعضای تیم رباتیک دانشگاه نیز در حضور خانواده آنها قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا