نشست بررسی مشکلات قطعی‌های مکرر برق در رودهن/ آمادگی اداره برق برای جمع‌آوری تیرهای چوبی در رودهن

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: به منظور قطعی‌های مکرر برق در رودهن، نشستی با حضور مسؤولان اداره برق رودهن برگزار شد تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین میرزایی اظهار کرد: نشستی با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار رودهن و رئیس و معاونان اداره برق رودهن پیرامون مسائل و مشکلات شهروندان و همچنین بررسی مسائل و تبادل نظر در مورد مسائل برق شهر رودهن برگزار شد‌.
وی ادامه داد: مسائل و مشکلات شهر و مردم مطرح شد و رئیس اداره برق رودهن مساعدت‌های خوبی را داد و قرار شد تا مشکلات به زودی برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: راه‌اندازی پست ۶۳ کیلو وات که جانمایی آن صورت گرفته و اعتبارات پیش‌بینی شده است که پس از مراحل قانونی تا شش ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرزایی با بیان اینکه با نصب این پست خاموشی‌ها به خصوص در زمستان کاهش پیدا می‌کند، بیان کرد: در خصوص تیرهای چراغ در بلوارها و معابر رودهن همکاری لازم را با اداره برق خواهیم داشت و مساعدت‌های لازم در تقسیط قبوض با مردم انجام خواهد شد‌.

وی اضافه کرد: اداره برق هم آمادگی خرید برق از تولیدات انرژی پاک از بخش خصوصی و جابه‌جایی و جمع‌آوری تیرهای چوبی را دارد که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا