برترین­ های صالحین دماوند تقدیر شدند

مراسم تقدیر از برترین ­های صالحین در شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولین و خانواده ­های شهداء در روز جمعه برگزار شد.

به گزارش تارود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سیدالشهدا(ع)،  تجلیل از برترین ­های صالحین دماوند با حضور هیئت عاشقان ولایت که متشکل از فرمانده پایگاه ­ها، حوزه­ها، سرگروه­ ها و مربیان حلقه ­های صالحین شهرستان دماوند بود، با حضور فرمانده سپاه جضرت سیدالشهداء، امام جمعه به عنوان مربی حلقه­ های صالحین و جمعی از مسئولین و خانواده ­های شهداء برگزار شد.

 *مدیریت جهادی و عزم ملی در بسیج معنا می یابد

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: مدیریت جهادی را در اساسنامه بسیج می توان مرور کرد که این روحیه به معنای تکلیف گرایی و انجام کار در راه رضای خدا می باشد.

فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) در حاشیه مراسم تقدیر از برترین­ های صالحین دماوند که ظهر جمعه با حضور هیئت عاشقان ولایت، مسئولین و خانواده شهداء در مصلی نماز جمعه شهرستان دماوند برگزار گردید، اظهار داشت: سال جدید با نام حضرت فاطمه آغاز و با نام بی بی دو عالم نیز به پایان می­رسد که الگوی فرهنگ برای همه زنان جامعه اسلامی می باشد.

 سردار علی نصیری با اشاره به این­که نامگذاری سال از جانب مقام معظم رهبری با هدف نیازهای کشور و برای پیشرفت و مقابله با برنامه­های دشمن صورت می­پذیرد، تصریح کرد: در سال­های اخیر اقتصاد و حرکت جهادی در راستای آن نقشه راه مسئولین نظام جمهوری اسلامی بوده­است.

وی در ادامه اصلاح الگوی مصرف به معنای جلوگیری از مصرف اشتباه و ریخت و پاش را نقشه راه تعیین شده از سوی رهبری برای حرکت به سمت جهاد اقتصادی برشمرد و اذعان داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان کامل­کننده حلقه­ی اقتصادی مبتی بر مبارزه با تحریم­ها می­باشد.

رزمنده سال­های دفاع مقدس تحریم را امر جدیدی ندانست و ابراز داشت: از 34 سال قبل و از همان ابتدای انقلاب تحریم­های ظالمانه علیه ملت ایران آغاز و در زمان جنگ تحمیلی نیز حتی در کوچکترین تجهیزات نیز ادامه یافت که مستحکم کردن اقتصاد با اتکا به ظرفیت­های داخل کشور نقشه راه مقابله با آن است.

فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با اشاره به این اصل که اگر یک قدم عقب بیاییم، آن­ها صد قدم به جلو خواهند آمد ابراز کرد:  تحریم به علت موضوع هسته­ای بهانه­ای بیش نیست و با رفع آن سراغ حقوق بشر و حمایت از حزب الله می­روند و گام به گام به جلو می­روند و اقتصاد مقاومتی نیاز و نقشه راه باید باشد.

وی با اشاره به سوال سال مبنی بر مسئله فرهنگ و اقتصاد تصریح کرد: مسئله اقتصاد که از سال­ها قبل مطرح بوده­است و مسئله فرهنگ نیز بعد از پایان جنگ مبنی بر این­که دشمن تهاجم جدیدی را به سبب ناکام بودن در حوزه جنگ سخت و امنیتی در پیش خواهد گرفت در سخنان رهبر انقلاب دیده می­شود.

سردار نصیری با اشاره به سه واژه تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی که رهبر انقلاب در مقاطع زمانی مختلف مطرح فرمودند تاکید کرد: شبیخون فرهنگی زمانی مطرح شد که حوزه عمل دشمن گسترده­تر گردیده بود و  در با مطرح شدن ناتوی فرهنگی، دیگر دشمن با تمامی توان و امکانات به میدان مبارزه با فرهنگ اسلامی آمده ­بود.

برخورد بسیج با امر به معروف و نهی از منکر غیر سلبی است

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: بسیجیان باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر حضور جدی داشته باشند که این حضور از شجره طیبیه صالحین آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران سردار علی نصیری در حاشیه مراسم تقدیر از برترین­ های صالحین دماوند که ظهرجمعه با حضور هیئت عاشقان ولایت، مسئولین و خانواده شهداء در مصلی نماز جمعه شهرستان دماوند برگزار گردید، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني سپاه حضرت سيد الشهداء، با اشاره به شعار سال اظهار داشت: جاری بودن فرهنگ اسلامی در جامعه، موجب داشتن جامعه سالم می­شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران ادامه داد: برای سالم باقی ماندن جامعه و رفتن به سمت جامعه سالم، باید امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و همه مردم که دغدغه دین دارند باید چیزهایی را که به عنوان منکر یاد می­شود را متذکر شویم و خوبی­ها را هم توصیه دهیم.

وی با اشاره به نشریاتی که در زمینه شجره طیبه صالحین در سال 92 توزیع شد اظهار داشت: چگونگی ­ها و چرایی­های امر به معروف و نهی از منکر در جلد اول این مجموعه و روش­های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در جلد دوم این مجموعه بیان شد که در هیئت عاشقان ولایت نیز مورد بحث قرار گرفته­است.

سردار نصیری امر به معروف و نهی از منکر در بسیج را از اهمیت بالایی برشمرد و ادامه داد: از مربیان و سرگروه ­ها و فرماندهان پایگاه ­ها و حوزه ­ها خواستیم که این موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود در شجره طیبه صالحین قرار دهند.

این مقام مسئول برخورد بسیج با حوزه امر به معروف و نهی از منکر را غیر سلبی خواند و اظهار داشت: برخورد سلبی وظیفه برادران ما در نیروی انتظامی است و بسیجیان نیز به صورت جدی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ورود نمایند و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین محور و رکن در شهرستان می­باشد.

*ماهواره، سلاح دشمن در ایجاد تفرقه شیعه و سنی است

فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: در برهه کنونی، ماهواره، سلاح دشمن برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند در حاشیه مراسم تقدیر از برترین­ های صالحین دماوند که ظهر جمعه با حضور هیئت عاشقان ولایت، مسئولین و خانواده شهداء در مصلی نماز جمعه شهرستان دماوند برگزار گردید ضمن خیر مقدم به حاضرین به خصوص خانواده­های شهداء اظهار داشت: حقیقتا ستون ­های امنیت جمهوری اسلامی تکیه بر صبر و استقامت مادران و پدران شهداء دارد.

سرگرد مهدی شیرازی در ادامه ابراز داشت: در خانه خدا در قالب هیئت عاشقان ولایت دور هم جمع شده­ ایم تا گوشه ای از زحمات خالصانه برادران و خواهران بسیجی را ارج نهیم و از نفرات برتر شجره طیبه صالحین در سال گذشته، که باعث افتخار مجموعه بسیج دماوند هستند.

وی با اشاره به بخشی از زندگی شهید شاخص،  سال شهید مولوی مصطفی جنگ زهی خاطر نشان کرد: وی از طلاب اهل سنت پاکستان که به عنوان مبلغ در سیستان و بلوچستان به تبلیغ دین اسلام می پرداخت که بارها از سوی گروه­های مختلف وهابی به ترور تهدید شده­بود.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند  شناخت امثال شهید مولوی مصطفی جنگ زهی را وظیفه همگان دانست و ابراز داشت: او حتی پس از ربودن پسرش به دست عوامل وهابی نیز حاضر به کوتاه آمدن در دفاع از انقلاب اسلامی نشد و افشاگری در مورد وهابیت، گروهک­ تروریستی ریگی، آل سعود و آل خلیفه در سخنرانی­هایش موج می­زد.

سرگرد شیرازی ادامه داد: شهید مولوی مصطفی جنگ زهی گام­های مهمی در جهت اتحاد شیعه و سنی در جنوب و شرق کشور برداشت و همواره خود را بسیجی معرفی می­نمود که در کنار امام جمعه بودن و تربیت طلاب دینی و تدریس در حوزه‌های علمیه، فرمانده یکی از پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان راسک نیز بوده­ است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شهید مولوی مصطفی جنگ زهی در آخرین سخنرانی خود در جمع بسیجیان گفت: اطاعت از امام خامنه ای بر همه ما واجب است، دشمنان تاب نیاوردند و چند روز بعد از این سخنرانی وی را ترور نمودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بر ما تکلیف است که این انسان­های بصیر را بشناسیم و راهشان را ادامه­ دهیم.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: در عرصه فرهنگ در سال فرهنگ و اقتصاد با امر به معروف و نهی از منکر نمودن دوستان و آشنایانمان، ماهواره­ها به عنوان رسانه­های دشمن در  ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی که تیربار دشمن در جنگ علیه ملت ما می­باشد را با به زباله­دان تاریخ بسپریم.

مراسم تقدیر از برترین­ های صالحین دماوند با حضور هیئت عاشقان ولایت که متشکل از فرمانده پایگاه­ها، حوزه­ها، سرگروه­ها و مربیان حلقه­ های صالحین شهرستان دماوند بود، با حضور فرمانده سپاه جضرت سیدالشهداء، امام جمعه به عنوان مربی حلقه ­های صالحین و جمعی از مسئولین و خانواده­های شهداء برگزار شد.

در این مراسم، از امام جمعه دماوند، فرمانده شجره طیبه صالحین و فرمانده پایگاه، مربی و سرگروه برترین‌ های صالحین در سال 92 تقدیر شد.

 در این مراسم، از امام جمعه دماوند، فرمانده شجره طیبه صالحین و فرمانده پایگاه، مربی و سرگروه برترین‌های صالحین در سال 92 تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا