استقرار اداره ثبت احوال در رودهن

reza taher khaniبخشدار رودهن از استقرار اداره ثبت احوال این شهر در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش تارود رضا طاهر خانی در مراسم بازدید از دفتر ثبت احوال رودهن که با حضور آقای ذوالقدر معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ثبت احوال استان تهران، آقای عمیم رئیس پشتیبانی ثبت احوال استان تهران، مهرداد حنیفی شهردار و علی رضا عسگری رئیس شورای شهر رودهن برگزار شد گفت: با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده و بازدید های که از شهر رودهن صورت گرفته در آینده ایی نزدیک شاهد راه اندازی و افتتاح اداره ثبت احوال در بخش رودهن خواهیم بود.
وی افزود: هم اکنون دفتری کوچک در پشت ساختمان شهرداری رودهن در اختیار ثبت احوال قرار گرفته که فقط کارهای ابتدایی و اولیه مردم را انجام میدهد که با توجه به توسعه شهر رودهن و احداث بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر و همچنین افزایش جمعیت منطقه، نیاز مبرم به استقرار اداره ثبت احوال در رودهن بود.
طاهرخانی اظهار داشت: مراحل اداری و مقدماتی ایجاد ثبت احوال رودهن در اداره کل استان تهران در حال انجام است و طبق وعده مسئولان در آینده ایی نزدیک شاهد راه اندازی ثبت احوال در این منطقه خواهیم بود.
وی افزود: مردم منطقه رودهن مستحق خدمات رسانی بهتر هستند و تمامی مسئولان سعی و تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش این مردمان شریف انجام خواهند داد.
شایان ذکر است با راه اندازی اداره ثبت احوال رودهن تمامی کارهای مربوط به ثبت وقایع حیاتی مانند( ثبت واقعه ولادت و صدور شناسنامه نوزاد، ثبت واقعه فوت و صدور گواهی فوت) و ارائه خدمات سجلی ،اختصاص شماره ملی برای کلیه اتباع ایرانی و همچنین صدور کارت ابلاغ شماره ملی و کدپستی، صدور کارت شناسائی ملی برای واجدین شرایط ( 15 سال به بالا ) و بهنگام سازی اطلاعات هویتی و نشانی افراد در اسناد سجلی و پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور در همین منطقه انجام خواهد شد و دیگر نیازی به تردد به شهرهای همجوار نیست.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا