مسئول مدیریت بحران شهرداری دماوند خبر داد؛

با ارائه نقشه ابتدایی پارک 22 هکتاری اسکان اضطراری دماوند عملیات آن اجرایی می‌شود/ طرح رادیویی شدن ارتباطات در موارد اضطراری اجرای می‌شود

مسئول مدیریت بحران شهرداری دماوند گفت: با ارائه نقشه ابتدایی پارک 22 هکتاری اسکان اضطراری در شهر دماوند عملیات آن اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدکمال سادات در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری در خصوص رادیویی شدن ارتباطات اظهار کرد: با تشکیل شبکه هم‌جوار در سطح شهرستان دماوند و اخذ مجوزهای لازم، می‌توان اتفاقات خوبی را در این خصوص به وجود آورد.

وی بیان کرد: فراهم کردن اسکان موقت و اضطراری برای شهروندان بسیار ضروری است و بهتر است تمام سلیقه‌ها جمع‌بندی شده و اقدام جهادی و عملیاتی صورت گیرد؛ در این خصوص مقدمات کار فراهم شده و ما منتظر نقشه ابتدایی پارک 22 هکتاری در دماوند هستیم تا عملیات خود را اجرایی کنیم.

مسئول مدیریت بحران شهرداری دماوند خاطرنشان کرد: دپوی نمک و مواردی این‌چنینی جزو امور حداقلی دستگاه‌های خدماتی مانند شهرداری‌هاست که در بودجه پیش‌بینی شده و باید در زمان توزیع مدیریت شود تا آسیبی به تاسیسات شهری وارد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا