بازسازی 7 کیلومتری جاده صالح‌آباد کیلان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: عملیات بازسازی و آسفالت هفت کیلومتر از محور دماوند- فیروزکوه به دلیل خرابی‌های زیاد در حال انجام است.

صالح آباد کیلان

زکریا صفرزاده اظهار داشت: سال گذشته در جاده دماوند – فیروزکوه در اتصال به شهر کیلان و روستاهای تابعه، در قسمت‌هایی از جاده خرابی‌هایی به دلیل عبور خودروهای سنگین و شرایط محیطی به وجود آمد.

وی با بیان اینکه لکه‌گیری، روکش و ترمیم این جاده در حال انجام است، افزود: مسافت جاده صالح‌آباد، 12 کیلومتر است که این پروژه شامل هفت کیلومتر این جاده می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند تصریح کرد: پروژه لکه‌گیری، روکش و ترمیم، چهار کیلومتر در ابتدا و سه کیلومتر در انتهای جاده در مقاطعی که خرابی زیادی دارد، انجام می‌شود.

صفرزاده از اعتبار 1.5 میلیارد ریالی این پروژه خبر داد و گفت: در حوزه عمران با کمبود بودجه روبه‌رو هستیم؛ اما به دلیل تردد راحت رانندگان این جاده و خرابی‌های زیاد آن، این پروژه اجرایی شد.

به گزارش فارس؛ در جاده مواصلاتی دماوند- فیروزکوه به شهر کیلان در زمان‌های گذشته، زمین‌های کشاورزی وجود داشته است.

این جاده از محور دماوند- فیروزکوه آغاز می شود و به محله کوهان پایان می‌رسد و در حال حاضر، شهروندان شهر کیلان و گاهی اهالی روستای وادان از این مسیر استفاده می‌کنند.

ولی متاسفانه در ابتدای سال گذشته به دلیل عبور خودروهای سنگین، این جاده در قسمت‌هایی دچار خرابی شد و باز هم عده‌ای از مسیر آبسرد برای رفت و آمد استفاده می‌‌کنند؛ در حال حاضر عملیات بازسازی مجدد این مسیر در ابتدای سال 93 توسط راهداران در حال انجام است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا