توسعه و عملیات بهسازی پیست اسکی آبعلی

dsc05428بخشدار رودهن و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن صبح امروز از روند توسعه و عملیات بهسازی پیست اسکی بین المللی آبعلی بازدید نمودند.

به گزارش تارود، در این بازدید که حسین بابایی مسئول پیست اسکی آبعلی نیز حضور داشت از عملیات خاک برداری و تسطیح نقاط مختلف پیست اسکی آبعلی جهت بهره برداری بهتر و مناسب در فصل زمستان نیز بازدید شد و مسئولان از نزدیک با نحوه توسعه پیست اسکی آبعلی آشنا شدند.
رضا طاهر خانی بخشدار رودهن در این بازدید گفت: پیست اسکی بین المللی آبعلی نخستین پیست اسکی ایران محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه مسئولان ورزش و همچنین فدارسیون اسکی قرار بگیرد.
وی افزود: این پیست سالیانه در فصل زمستان پذیرایی هزاران ورزشکار و ورزشدوست می باشد ولی متاسفانه از امکانات بسیار کمی برخوردار است.
طاهر خانی اظهار داشت: تاکنون مسئولان اداره ورزش و جوانان بخش و پیست اسکی آبعلی زحمات زیادی جهت بهبود وضعیت پیست و ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران متحمل شده اند ولی متاسفانه همچنان با مشکلاتی روبروست که باید با همت مسئولان مربوطه حل شود.
بخشدار و رئیس شورای ورزش بخش رودهن گفت: در حال حاضر محوطه سازی ورودی پیست، لوله کشی جهت آب شرب، تسطیح نقاط خطرناک و حادثه خیز داخل پیست و ایجاد مکان مناسب با حفاظ های بادی برای تیوپ سواری دراین پیست بین المللی در حال انجام است و به زودی نیز دکه های اجاره لوازم های اسکی که در داخل محوطه منظره ایی نا زیبا درست کرده بودند به مکانی مناسب در جوار پیست منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا