ایرج زاهدی شهردار آبعلی شد

طی حکمی از سوی استاندار تهران ایرج زاهدی به عنوان شهردار جدید آبعلی معرفی شد.

Iraj Zahedi

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم گفت: شهر آبعلی مدتی از فقدان شهردار رنج می برد که امروز به همت شورای این شهر، معاون عمرانی استاندار و دیگر مسئولان استانداری امروز شاهد معرفی شهردار هستیم و امیدواریم مردم این شهر بتوانند هرچه بیشتر از خدمات مطلوب شهری بهره مند شوند.

114

ناصر محمودی فرد تعامل بین شورا و شهردار را تضمین کننده موفقیت در مدیریت شهری دانست و افزود: تعامل شورای اسلامی و شهردار اگر طبق ضوابط و مقررات موجود باشد و آنان با همدلی به فکر حل مشکلات مردم باشند می توانند دوره موفقیت آمیزی را در توسعه شهری و خدمات رسانی به مردم ایجاد نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: اکنون که چندین دوره از حضور شوراها در مدیریت شهری می گذرد باید از تجربیات گذشتگان بهره گرفت و با شناسایی نقاط ضعف و قوت آنان و همکاری همه دستگاه ها و مدیران شهرستانی به فکر ایجاد تحول در خدمت رسانی به مردم بود.

113

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند نقش شوراها را حضور مستقیم مردم در مدیریت شهری و روستایی دانست و بیان داشت: وقتی شوراها مبتنی بر اراده مردم شکل میگیرد یعنی مردم حضور مستقیمی در مدیریت شهری و روستایی دارند، این اراده باید در خدمت مردم باشد و شورا باید ارتباط خود را با مردم حفظ کند چراکه حمایت مردم باعث موفقیت شورا خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند وجود مردمی مومن و دلسوز و آمادگی آنان برای حضور و همکاری با مدیریت شهری، در شهر آبعلی را یک فرصت دانست و اظهار داشت: شهرداری و شورا باید از این فرصت به صورت مطلوب استفاده کند.

112

محمودی فرد تصریح کرد: شهردار جدید با استفاده از تجربیات گذشته و تعامل بهتر و بیشتر با شورا و مردم و همچنین از استعدادها و توانایی های خود سعی کند مدیریت مفیدی را برای شهر آبعلی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا