رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند:

ایجاد بسترسازی مشارکت‌های مردمی جهت کمک به مددجویان شهرستان دماوند/ 2512 نفر مددجوی بهزیستی شهرستان دماوند، نیازمند حمایت خیران هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از ایجاد بسترسازی مشارکت‌های مردمی جهت کمک به مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت: دو هزار و ۵۱۲ نفر مددجوی بهزیستی در شهرستان دماوند، نیازمند حمایت خیران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین بی‌نیاز با اشاره به برگزاری نخستین نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان دماوند در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این نشست باهدف حمایت از مددجویان، معلولین و جلب مشارکت‌های مردمی و با حضور مسئولان این زمینه برگزار شد.

وی با اشاره به رسالت شورای مشارکت‌های مردمی افزود: هدف سازمان بهزیستی در این زمینه، حضور خیران به‌عنوان پیشگامان عرصه همیاری و کمک‌رسانی به افراد، با عنایت به نیازهای مختلف جامعه است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در خصوص حل مشکلات مددجویان و معلولان خاطرنشان نمود: در حال حاضر با تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی به یاری مددجویان بهزیستی، به اموری مانند ارائه خدمات درمانی، توانمندسازی، پیشگیری از آسیب‌ها، معلولان و غیره پرداخته می‌شود.

بی‌نیاز تصریح کرد: شهرستان دماوند با دارای بودن دو هزار و ۵۱۲ نفر مددجوی تحت حمایتی خود، پاسخگو رفع تمام مشکلات این افراد نمی‌باشد و افراد خیر با حمایت‌های ارزنده خود توانسته‌اند قدم‌های مهم و ارزنده ای برای جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان دماوند بردارند.

وی در خصوص نحوه جذب مشارکت‌های مردمی تأکید کرد: سازمان بهزیستی به‌صورت مشارکت نقدی، غیر نقدی، اموال منقول و غیرمنقول و مشارکت خدماتی، با در نظر گرفتن اصل امانت دارای، اعتماد و نیت خیران درزمینه خودکفایی و اشتغال جامعه هدف و رفع نیازها تلاش می‌نماید.

گفتنی است که ایجاد زمینه‌های بسترسازی مشارکت‌های مردمی در جهت یاری به مددجویان شهرستان دماوند از مصوبات این نشست می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا