در نشست ویژه ریسک آتشفشان دماوند مطرح شد؛

اولویت کاری اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند مبارزه با محتکران و گران فروشان باشد/ پیگیری کشف مراکز احتکار و پخش در سطح بازار شهرستان دماوند

معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه اولویت کاری اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند مبارزه با محتکران و گران‌فروشان باشد، گفت: کشف مراکز احتکار و پخش در سطح بازار شهرستان دماوند در دستور پیگیری باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیاوش نوری در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: هدف ما حفظ آرامش برای خرید مردم در بازار است و باید اطلاع‌رسانی انجام شود تا مصرف کنندگان بدانند در تهیه مواد مورد نیازشان کمبود نداشته و با تمهیدات اندیشیده شده، مشکلی در تأمین مایحتاج مردم شهرستان نداریم.

وی افزود: ما باید برنامه مناسب داشته و از وضعیت بازار و بر نظارت بر موضوعات غافل نشویم تا مردم دغدغه کمبود کالا را نداشته باشند.

معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: مردم و اصناف با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای مبارزه با گران‌فروشی و احتکار حساسیت لازم و بر پیگیری آن مداومت داشته باشند.

نوری از انجام وظایف مسئولان شهرستان دماوند اظهار خرسندی کرد و گفت: در شهرستان دماوند به علت انجام درست وظایف دستگاه‌های مرتبط، شاهد اقدامات خوب و به موقع آن‌ها در پیگیری کشف مراکز احتکار و پخش آن در بازار سطح شهرستان دماوند هستیم که جای تقدیر دارد.

وی اداره صنعت، معدن و تجارت را ناظر اصلی در موضوع قیمت‌ها دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود که این نهاد نظارت بر قیمت کالاها را جدی گرفته و با متخلفان، برخورد جدی و قانونی داشته باشد.

معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: اگر از احتکار کالاها جلوگیری شود، تأمین کالای مورد نیاز مردم طبق روال طبیعی ادامه خواهد داشت و بر همین اساس همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم باشند تا بتوانیم شرایط فعلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا