رئیس شورای اسلامی روستای کلاک خبر داد؛

اهالی روستای کلاک دماوند به مدت هشت سال از مشکل بی آبی رنج می‌برند/ مدعی ملکی در اجرای پروژه آبرسانی به روستای کلاک ممانعت ایجاد کرده است

رئیس شورای اسلامی روستای کلاک دماوند گفت: اهالی این روستا به مدت هشت سال از مشکل بی آبی رنج می‌برند و مدعی ملکی در اجرای پروژه آبرسانی در این منطقه ممانعت ایجاد کرده است.

علی فرهادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به مشکل تأمین آب در این روستا، اظهار کرد: هشت سال است که مردم این روستا از مشکل بی آبی رنج می‌برند و تأمین آب مصرفی توسط تانکرهای آبرسان انجام می‌شود که با توجه به وضعیت اقتصادی اهالی، این روش مقرون‌به‌صرفه نیست.

وی افزود: در سال ۸۸ یک حلقه چاه در روستای هم‌جوار یعنی مشهد، با هدف انتقال آب شرب به روستای کلاک حفر شد که علیرغم پیگیری‌های مکرر متأسفانه همچنان این پروژه متوقف شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای کلاک ادامه داد: به علت وجود مدعی در مسیری که با طول ۱۴۰ متر به‌عنوان راه اختصاصی مطرح می‌باشد، در حال حاضر امکان آبرسانی به روستای کلاک وجود ندارد که این موضوع به دادگستری شهرستان دماوند ارجاع داده شد؛ اما متأسفانه باوجود اهمیت این موضوع، تاریخ رسیدگی به این پرونده در آبان ماه سال جاری مقرر شده است.

فرهادی تصریح کرد: حتی پروژه احداث شده  سد خاکی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، همچنان فاقد لوله خروجی و مملو از گل‌ولای است و باوجود تقاضای لایروبی در سال 94، این امر همچنان محقق نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا