امام جمعه رودهن:

انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه 38 سال باقی مانده است/ با عظم و اراده قوی‌تری برای راهپیمایی روز قدس آماده خواهیم شد

امام جمعه رودهن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه 38 سال باقی مانده است، گفت: با عظم و اراده قوی‌تری برای راهپیمایی روز قدس آماده خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسن(ع)، اظهار کرد: بزرگان و دانشمندان با دلایل موضاعات نبوت و امامت ثابت شده است.

وی ادامه داد: در کنار اصل نبوت یک اصل به نام نیابت داریم و در کنار اصل امامت یک اصل به نام ولایت فقیه داریم.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: اکثر امامان معصوم(ع) در زمان امامت خود گرفتار و در زندان بودند و از دید مردم پنهان بودند و مردم در آن زمان به نیاب های امامان(ع) مراجعه می کردند.

وی افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج)، مردم باید ولایت فقیه مراجعه کنند و طبق روایات ولایت فقیه فردی است که از روایات امامان به خصوص امام زمان(عج) استفاده می کنند و سرپرستی مسلمین بر عهده ولایت فقیه است.

مدیح بیان کرد: امام راحل در حوزه ولایت فقیه دو خدمت بزرگ کردند؛ امام خمینی(ره) در دوران تبعید فرمایشات و درس را با دقت به شاگردان می آموختند که در نهایت به کتاب ولایت فقیه تبدیل شد و امام راحل در حوزه تئوری به نفع احسنت بیان کردند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: امام خمینی(ره) در عمل هم ولایت فقیه را به تمام دنیا نشان دادند و اجازه ندادند ولایت فقیه در حد تئوری باقی بماند.

مدیح اظهار داشت: یک عده ای هستند که حکومت الهی و ولایی را نمی پسندند و به سمت حکومت مدنی رفتند و آن را به مردم درس می دهند اما با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران و به برکت ولایت فقیه 38 سال باقی مانده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تا زنده هستم جلو انحراف را می گیرم و در سخنرانی رهبری در جمع دانشجویان در خصوص سند 2030 که خلاف اسلام است چرا باید سند آموزشی کشور از خارج بیاید.

امام جمعه رودهن ضمن گرامیداشت شهدا انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از دستگاه های فرهنگی دولت راضی نیستند و به تکرار این امر را در جمع دانشجویان اعلام کردند.

مدیح در خصوص حمله تروریستی تهران، تصریح کرد: بیشتر کشور ها حمله تروریستی را محکوم کردند اما آمریکا و آل صعود حمایت کردند، زیرا در سال بیش از 50 تیم استکبار جهانی در مرز ها از بین می‌روند.

وی ادامه داد: شخصیت مردم ایران بالاتر از این است که با این ترقه بازی‌ها از بین بروند و تمام دستگاه های امنیتی محکم ایستاده‌اند.

امام جمعه رودهن بیان کرد: روستای جورد از زمان انقلاب تا کنون شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند و در این حمله تروریستی حجت الاسلام و المسلمین تقوی که اهل جورد بودند به شهادت رسیدند و شهادت این شیخ بزرگ و فرهنگی را به مردم روستای جورد و بخش رودهن تسلیت و تبریک عرض می کنم.

مدیح خاطر نشان کرد: شب های قدر را فراموش نکنیم و در آستانه راهپیمایی روز قدس قرار داریم و با توجه به این حملات با قدرت تر از سال‌های قبل ظاهر خواهیم شد و مرگ بر استکبار جهانی را فراموش نخواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا