دهیار روستای لومان خبر داد؛

انجام بیش از 6 پروژه عمرانی و خدماتی در روستای لومان با اعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان/ ساخت سوله برای دهیاری روستای لومان جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه

دهیار روستای لومان از انجام پروژه‌های عمرانی در این روستا با اعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان و ساخت سوله برای دهیاری روستای لومان جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه خبر داد.

امیرحسین طهماسب‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص پروژه‌های عمرانی در روستای لومان اظهار کرد: از جمله پروژه‌های عمرانی در این روستا می‌توان به ساخت سوله دهیاری با هدف استفاده در حوادث غیرمترقبه، انبار وسایل نقلیه، ساخت سرویس بهداشتی عمومی در روستا و برش پیچ برای افزایش دید و‌ کاهش خطرات احتمالی رانندگان اشاره کرد.

وی افزود: ساخت دفتر دهیاری، ساخت پیاده‌رو و نصب وسایل ورزشی، نصب ‌پایه چراغ به طول ۶۰۰ مترمربع، آسفالت خیابان دوست‌آباد به طول یک‌هزار و 600 مترمربع، خرید تراکتور برای انجام امور خدماتی روستا نیز در زمره فعالیت‌های عمرانی انجام شده در روستای لومان قرار دارد.

دهیار روستای لومان زیرسازی و‌ آسفالت خیابان سرآسیاب به طول دوهزار و 600 مترمربع و بهسازی و زیباسازی مدرسه شهید بخارایی در این روستا را از دیگر پروژه‌های عمرانی صورت‌گرفته برشمرد و تصریح کرد: طبق برآرود صورت گرفته در سال گذشته اعتبار تمامی پروژه‌های مذکور بالغ‌بر 450 میلیون تومان انجام شد.

همچنین به گفته طهماسب‌پور روستای لومان بخش مرکزی دماوند با توجه به سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 حدود ۱۸۰خانوار با  ۹۰۰ نفر جمعیت به صورت متغیر در این روستا سکونت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا