انتخابات میدانی برای نمایش هم‌دلی و هم‌زبانی ملت ایران است

امام جمعه دماوندامام جمعه دماوند گفت: انتخابات امسال میدانی برای نمایش هم‌دلی و هم‌زبانی ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه دماوند در سال 94 در جمع پرشور مردم دماوند، با اشاره به آخرین تحولات ایران و منطقه خاورمیانه اظهار داشت: موقعیت سوق‌الجیشی جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان قدرت منطقه‌ای، باعث شده که امروز دشمنان در محاسبات خود دچار شکست شوند.

وی افزود: امروز هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت در تحقق و پافشاری بر حقوق هسته‌ای به گونه‌ای شده است تا یک مؤسسه آمریکایی در نظرسنجی که از مردم ایران در ماه گذشته انجام داده است، اعلام کند که 75 درصد مردم با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی کشور، بر پافشاری بر حقوق هسته‌ای خود تأکید کنند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه این آمار در سال گذشته 68 درصد بوده است، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که 7 درصد بر ایستادگی و پافشاری ملت ایران نسبت به حقوق هسته‌ای خود و فرهنگ مقاومت اضافه شده است.

علاءالدینی در ادامه گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ملت ایران در مواجهه با اردوگاه دشمن بصیرت دارند و همواره نسبت به حقوق خود و نقشه‌های شوم اردوگاه غرب حساس و آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال، سال سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به همین منظور، شعار سال جدید را «دولت، ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» قرار داده‌اند تا آرامشی برای استفاده از همه ظرفیت‌های ملی، نیروها و تولیدات داخلی به وجود آید.

امام جمعه دماوند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال 94 را میدانی برای هم‌دلی و هم‌زبانی ملت ایران دانست و گفت: وقتی این موضوع در عرصه انتخابات تحقق پیدا کند، دیگر شکست در آن معنایی ندارد.

علاءالدینی ادامه داد: همچنین در این صورت، بازی برد و باختی وجود ندارد و همه برنده این بازی مهم می‌شوند؛ امروز این هم‌دلی و هم‌زبانی در منطقه خاورمیانه جواب داده و باعث شده است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، دشمن را در مذاکرات هسته‌ای به گدایی در قالب‌های مختلف بکشاند.

وی افزود: اگرچه امروز دشمنان وانمود می‌کنند که دست برتر با آن‌هاست، اما خودشان به خوبی می‌دانند که نیاز جدی و مبرمی به میز مذاکرات هسته‌ای دارند.

امام جمعه دماوند در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به فرارسیدن روز 12 فرودین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین‌ماه به عنوان روز نخستین حکومت الله بوده و بزرگ‌ترین عید ملی و مذهبی برای ماست و ملت همواره وظیفه دارند تا این روز را زنده نگه دارند.

علاءالدینی با بیان اینکه این روز، روز عیدی گرفتن است، اضافه کرد: با فروریختن کنگره 2500 ساله حکومت طاغوت، حکومت مستضعفین به ما اهدا شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا