رئیس شورای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دماوند:

روند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی 5 شهر شهرستان دماوند در چارچوب قانون انجام ‌می‌گیرد/ شکایات مردم در کلیه مراحل برگزاری انتخابات رسیدگی می‌شود

رئیس شورای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه روند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی پنج شهر این شهرستان در چارچوب قانون انجام ‌می‌گیرد، گفت: شکایات مردم در کلیه مراحل برگزاری انتخابات رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید قربانعلی ضمن تبریک سال نو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: براساس قانون انتخابات شوراهاي اسلامي، شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر موظف است، بر نحوه اجرای انتخابات، عملکرد اجرایی آن، کلیه مراحل ثبت‌نام، تبلیغات و رأی‌گیری نظارت کامل را داشته باشد و به شکایات مردم در تمام مراحل برگزاری انتخابات رسیدگی کند.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط و اختیاراتی که قانون انتخابات برای شوراهای هیئت نظارت در نظر گرفته است، این هیئت نظارت می‌توانند در صورتی که شکایت مربوطه ارسال گردد، طبق قانون با متخلفان برخورد کند و گزارش نهایی تخلفاتت را به فرمانداری ارسال نماید.

رئیس شورای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دماوند با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه متخلف با آن برخورد قانونی می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون به صورت مستند و کپی هنوز تخلفاتی به این هیئت ارائه نشده است.

قربانعلی از شهروندان درخواست کرد با توجه به صیانت از آراء و انتخابات طبق قانون باید از حقوق خودشان پاسداری کنند و در صورتی که تخلفی در نحوه ثبت‌نام و تبلیغات و نحوه برگزاری انتخابات مشاهده کردند با شماره تلفن‌های 76329318 و 09038433678 به این هیئت گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای شورای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دماوند در محل ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهرستان در فرمانداری مستقر خواهند بود و مردم می‌توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را با شماره تلفن‌هایی که در اطلاعیه اول شورای مرکزی هیئت نظارت آورده شده است تماس گرفته و موارد را بازگو نمایند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا