امروز جهان اسلام بر سر رژیم صهیونیستی و منفور اسرائیل فریاد زد/ حماسه حضور مردم حمایت از اقدامات موشکی سپاه را به نمایش گذاشت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه حضور مردم در راه‌پیمایی امروز، موجب دلسردی دشمنان شده زیرا بعد از اقدامات موشکی، ایران نیازمند حمایت ملت بود که این حضور پرشور مردمی حمایت آنها را از کشورشان به نمایش گذاشت.

به گزارش تارود، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی تهران24 مبنی بر اقدامات موشکی اخیر سپاه پاسداران گفت: اقتدار موشکی سپاه پاسداران سیلی محکمی به تروریست‌ها زد عملیات اخیر سپاه قدرت و صلابت ایران را نشان داد و این پیام را به جهانیان داد که تا زنده هستیم هرگز اجازه نخواهیم داد کسی به ملت و کشور ما چپ نگاه کند.

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل با اقدامات ظالمانه در منطقه فریاد مسلمانان را بر انگیخت.

سردار جعفری ادامه داد: حضور مردم ایران و گرامیداشت روز قدس توطئه‌های دشمن را خنثی میکند و وحدت انسجام مسلمانان را نشان می دهد و اسرائیل نمی تواند این همبستگی را از مسلمانان بگیرد و امروز جهان اسلام بر سر رژیم صهیونیستی و منفور اسرائیل فریاد زد.

وی تصریح کرد: اقتدار موشکی سپاه پاسداران سیلی محکمی به تروریست‌ها زد عملیات اخیر سپاه قدرت و صلابت ایران را نشان داد و این پیام را به جهانیان داد که تا زنده هستیم هرگز اجازه نخواهیم داد کسی به ملت و کشور ما چپ نگاه کند.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به این که حماسه حضور مردم در راه‌پیمایی امروز، موجب دلسردی دشمنان شده خاطرنشان کرد: بعد از اقدامات موشکی، ایران نیازمند حمایت ملت بود که حماسه حضور مردم حمایت آنها را از کشورشان به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا