امام جمعه آبسرد: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست

امام جمعه آبسرد گفت: کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و در این راستا قدم برداشتند، لیاقت حضور کنار حکومت را ندارند.

خبرگزاری فارس: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست / سران فتنه صلاحیتی در امور کشورداری ندارند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی ظهر امروز در نخستین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر آبسرد در سال 93 که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، گفت: سال 92 را با موفقیت‌هایی که در داخل و خارج از کشور با عنایت خداوند کسب کردیم به پایان رساندیم.

وی به نخستین موفقیت کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: نیمی از شعار سال 92 حماسه سیاسی بود که این حماسه با حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خردادماه تکمیل شد و با این حرکت، شعار سال که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده بودند در بخشی تحقق یافت.

امام جمعه آبسرد ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را آغاز حماسه اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم که با بحث اقتصاد مقاومتی در سال 93 شاهد تحقق بخش دوم از شعار معظم‌له در سال گذشته باشیم و حماسه اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی همچنین به دستاوردهای سال 92 اشاره کرد و افزود: مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 از دستاوردهای مهم سال گذشته بود که با این مذاکرات، بخشی از تحریم‌ها شکسته شد و شاهد کاهش تحریم‌ها بودیم.

میرشریفی افزود: مهم‌ترین اتفاق این بود که همه ملت ایران و منطقه متوجه شدند که آمریکا قابل اعتماد نیست و نخواهد بود و رخ دادن این موضوع دستاورد کوچکی نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: جنایات آمریکا را بعضی‌ها به فراموشی سپرده بودند اما با مذاکرات ایران و 1+5 آن‌ها متوجه شدند که آمریکا همان کینه‌توزی‌ها و صفات گذشته خود را دارد.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه پیروزی میوه سلامت و طراوت ملت ایران و نه تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا شدن است، افزود: آنچه ما را مقابل غربی‌ها مقاوم می‌کند، صلابت و آگاهی مردم برابر ظلم‌های آمریکا و صهیونیست‌هاست.

خطیب نماز جمعه آبسرد با بیان اینکه چند وقتی بیشتر از عمر دولت تدبیر و امید نمی‌گذرد، گفت: کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و در این راستا قدم برداشتند لیاقت حضور کنار حکومت را ندارند.

وی تقدیر از اهانت‌کنندگان به رهبری، امام خمینی (ره) و معصومان را اشتباه برشمرد و افزود: آن‌ها با کارهایی که انجام می‌دهند به سوی رسوایی بیشتری می‌روند و مطمئن باشید نمی‌توانند کارهای مثبتی مقابل مردم داشته باشند.

میرشریفی افزود: قطعاً آن‌ها رسوایی خود را دارند و اصحاب فتنه و طیف‌های آن‌ها هیچ صلاحیتی در امور کشورداری ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا