امام جمعه رودهن:

اقدام مضحک رئیس‌جمهوری آمریکا سبب زنده‌ شدن فلسطین شد/ مسلمانان برابر استکبار جهانی متحدتر از قبل شدند

امام جمعه رودهن گفت: اقدام مضحک رئیس‌جمهوری آمریکا باعث زنده‌ شدن فلسطین و اتحاد بیشتر مسلمانان شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار داشت: اولین تکلیف مردم ایجاد حکومت اسلامی است؛ یکی از تکالیف واجب هر مسلمان ایجاد حکومت اسلامی است که از واجبات است.

وی ادامه داد: ایجاد حکومت اسلامی از هر مسأله‌ای واجب‌تر است که مردم اسلامی ایران با رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به واقعیت پیوست.

امام جمعه رودهن بیان کرد: اصلی‌ترین و جامع‌ترین قانون، از ناحیه مطلق و بی‌نیاز است که پروردگار بهترین قانون‌گذار است.

مدیح افزود: اگر فردی قانون بنویسید و قانون مطلق را یعنی پروردگار را در نظر نگیرد فایده‌ای نداشت.

وی با اشاره به اقدام کشتی‌گیر کشورمان در مسابقات و قرارنگرفتن در مقابل حریف رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: یکی از اتفاقاتی که خیلی زیبا در امور ورزشی رخ داد، حرکت زیبایی علی‌رضا کریمی در مسابقات کشتی بود که جای قدردانی دارد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: کریمی یکی از پهلوانان بسیجی است و معلوم هست با تفکر بسیجی با قدرت از مدال طلای خود صرف‌نظر کرد.

مدیح اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مهربانی از این ورزش‌کار دلاور قدردانی کردند و ملت عزیز هم باید از رهبری درس بگیرند و قدردان چنین پهلوان‌هایی باشند.

وی در خصوص اقدام ترامپ در خصوص انتقال مضحک پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی تصریح کرد: مگر رژیمی که کودک‌کش هست و حتی به زنان و کودکان رحم ندارد و هیچ جای دنیا قبولش ندارد و کشور شناخته نمی‌شود چطور پایتخت دارد.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: داشتیم از فلسطین غفلت می‌کردیم اما حرکت ناشایست رئیس‌جمهوری آمریکا موجب خیر و برکت شد و اتحاد مسلمانان را در برداشت.

مدیح افزود: با حرف مضحک رئیس‌جمهوری آمریکا، فلسطین مجدد زنده شد و باعث شد تمامی مسلمانان دنیا هم دل شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقاتی بسیار خوب که انجام شد، دانشگاه الازهر دانشگاه مصر که مرکز پرورش اهل سنت است، در خصوص اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا یک کمپینی درست کردند و در حال مقابله‌کردن با ترامپ و تیمش هستند.

خطیب نماز جمعه رودهن با اشاره به جشنواره مالک اشتر و تبریک به سردار سلیمانی اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر برگزار شد و نیروی قدس سپاه جمهوری اسلامی ایران مقام برتر را بین تمامی شرکت‌کنندگان به دست آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا