اقتدار در نیروی انتظامی اولین مولفه این نهاد امنیتی است

hafte niro entezamiبخشدار رودهن گفت: اقتدار، عزت نفس و رحمت و مهربانی از مهمترین خصوصیات نیروی انتظامی است که باید در بین آحاد مردم به خوبی مشاهده شود.

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی در جمع فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی رودهن و کلانتری آبعلی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت بعد از سلامتی مهمترین نیاز هر شهروندی است و این امنیت باید توسط نیروهای انتظامی تامین شود.
وی گفت: خدا را شاکریم که منطقه رودهن یکی از امن ترین مناطق استان تهران و حتی کشور محسوب می شود که این جز با تلاش و کوشش فرماندهی و پرسنل انتظامی رودهن و آبعلی میسر نمی شد.
بخشدار رودهن افزود: اقتدار در نیروی انتظامی اولین مولفه این نهاد امنیتی است که باید در همه حال حفظ گردد بطوری که در بین مردم و به ویژه مجرمین به خوبی احساس شود.
طاهر خانی برخورداری ازعزت نفس و رحمت و مهربانی را یکی دیگر از خصوصیات نیروی انتظامی دانست و گفت: شهروندان باید بطور کامل به نیروی انتظامی اطمینان داشته باشند که این مساله در سطح منطقه به خوبی مشهود است.
وی افزود: عزیزان نیروی انتظامی با امکانات و تجهیزات بسیار کم در جهت حفظ جان مردم و امنیت در سطح شهر زحمت می کشند و با همت مضاعف امنیت را به جامعه هدیه می دهند.
بخشدار رودهن اظهار داشت: باید در مسیری پیش رویم که تمامی آحاد مردم که نیروی انتظامی را پایگاه امن برای خود می دانند در امنیت و آسایش کامل به سر ببرند.
وی به جایگاه حساس نیروی انتظامی درمبارزه با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید با حضور هوشمندانه، توام با بصیرت و صلابت و با به کار گیری از عزم ملی و مدیریت جهادی برای رویاروی با این مساله مهم آمادگی کامل داشته باشد.
همچنین مهرداد حنیفی شهردار رودهن در جمع پرسنل فرماندهی انتظامی بخش رودهن گفت: امنیت مهمترین و اصلی ترین مولفه در روابط اجتماعی به چشم می خورد و تلاش نیرو های انتظامی در جهت امنیت شهروندان قابل ستایش است.
در ادامه علی رضا عسگری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: سلامت، امنیت و آموزش موجب معرفی و شناسنامه یک شهر محسوب می شود که خدا را شاکریم که رودهن از لحاظ امنیت نه تنها در شرق استان تهران بلکه در کشور نمونه و عالی باشد.
ایرج زاهدی شهردار آبعلی نیز در جمع پرسنل کلانتری آبعلی ضمن تبریک این هفته گفت: کلانتری آبعلی همکاری بسیار خوبی با شهرداری در زمینه جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز دارد و به نوعی دست راست مجموعه شهرداری در این مساله به حساب می آیند که در بدترین شرایط و کم ترین امکانات توانستند بهترین خدمات را به شهروندان آبعلی ارائه دهند.
در ادامه این مراسم که کوروش حنیفی، علی رضا عسگری و خانم مهین همتی اعضای شورای شهر رودهن و پرسنل شهرداری آبعلی حضور داشتند از سرگرد فاضلی فرماندهی انتظامی رودهن و سرگرد بهاروند رئیس کلانتری آبعلی و همچنین پرسنل زحمتکش آنان با اهدای لوح سپاس و هدایای تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا