افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضا

افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضا با محاکمه مهدی هاشمی

امام جمعه مسجدسلیمان گفت:برگزاری محاکمه اقازادگان و متهمین فساد سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام و دستگاه قضا خواهد شد لذا به عنوان یک خیرخواه از قوه قضائیه که نبض سلامت نظام است می خواهیم که با قاطعیت در این پرونده به ابهامات و نگرانی های مردم پایان دهد.

به گزارش تارود، حجت الاسلام امینی در گفتگو با رهیاب ،در خصوص برپایی اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی گفت:اقدام قوه قضاییه، در برخورد با این پرونده شجاعانه بوده است، رسیدگی به چنین پرونده هایی موجب سلامت سایر افراد و دستگاه ها خواهد شد.

وی ادامه داد:ما به قوه قضائیه و به ریاست محترم این قوه ایت الله لاریجانی اعتقاد داریم و منافاتی ندارد با اینکه بگویم یک استدعا هم داریم و ان این است که در جمع بندی محاکمه مهدی هاشمی و امثالهم سرعت بیشتری بدهند و براساس مر قانون و شرع با متهمین مفاسد اقتصادی برخورد کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان با حمایت از قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی تصریح کرد: برگزاری محاکمه اقازادگان و متهمین فساد سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام و دستگاه قضا خواهد شد لذا به عنوان یک خیرخواه از قوه قضائیه که نبض سلامت نظام است می خواهیم که با قاطعیت در این پرونده به ابهامات و نگرانی های مردم پایان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا