فرمانده بسیج مقاومت ناحیه دماوند؛

افراد دارای تریبون در رفتار خود نسبت به رویش‌های انقلابی مراقبت کنند

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه دماوند با اشاره به رشد تراز روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری نسبت به سال‌های نخست انقلاب اسلامی گفت: تمام افرادی که دارای تریبون هستند باید در رفتار خود با این رویش‌ها مراقبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی شیرازی اظهار داشت: زنده نگه داشتن ارزش‌ها برای نسل‌های بعدی هر جامعه‌ای یکی از ضرورت‌های بقای یک گفتمان است. انقلاب اسلامی هم که یکی از شاخه‌های نهضت سیدالشهدا(ع) است، یکی از شاخصه‌های اصلی آن شهادت‌طلبی و ترویج روحیه ایثارگری است.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه دماوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: باید این روحیه را برای تبلیغ و پایدار نگه داشتن انقلاب اسلامی ترویج و سینه به سینه به نسل‌های بعدی و جوانان انتقال دهیم.

شیرازی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر شاهد رویش‌های خوبی در سطح جامعه هستیم، تراز روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری مانند سایر مسائل همچون سطح تحصیلات نسبت به سال‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی فراتر رفته است، که جوانانی مانند شهید حججی، شهید صدرزاده و… بیانگر این موضوع هستند. تمام افراد به ویژه سیاسیون و افرادی که دارای تریبون هستند باید در رفتار و عکس‌العمل با اینگونه رویش‌ها مراقبت کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا