افرادی که به ترامپ نامه نوشتند از حمایت بسیار اندکی در ایران برخوردار هستند

وبگاه شبکه دوچه وله آلمان نوشت با اشازه به نامه 30 ایرانی خارج از این کشور به ترامپ گزارش داد که این افراد از حمایت کمی در داخل برخوردار هستند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، وبگاه شبکه خبری «دویچه وله» در تحلیلی پیرامون رویکرد «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا در قبال ایران و مواضع داخلی در زمینه احتمال انتخاب مجدد «حسن روحانی» رییس جمهور ایران، و البته برخی ادعاهای دیگر به تلاش‌های مخالفان خارج از کشور در اثرگذاری بر تصمیم‌های ترامپ در زمینه برجام اشاره کرد و نوشت: بسیاری از منتقدان رژیم ایران که در خارج به سر می‌برند،خواهان عدم حفظ برجام هستند.

بر این اساس، مخالفان «تغییر نظام» را به عنوان راه حل برون رفت مشکلات ایران بر می‌شمارند زیرا برای آن‌ها سیاست آشتی جویانه حسن روحانی یک مانع است.

دویچه وله با اشاره به نامه سه هفته قبل سی ضد انقلاب به ترامپ که در آن خواهان لغو توافق اتمی و اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران شده بودند، نوشت: این گروه (به اصطلاح دانشجویان و دانش آموختگان لیبرال‌) حامیان بسیار اندکی را در داخل جامعه ایران دارند.

به نوشته دویچه وله، در ساعات اولیه انتشار نامه یاد شده، این اقدام به شدت با انتقاد مواجه و بیش از 5 هزار توئیت در مخالفت با آن مخابره شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا