افتتاح پروژه‌ های عمرانی آموزش و پرورش در شهرستان دماوند

پروژه‌های عمرانی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

p2

به گزارش تارود، مدرسه خیریه دکتر گوشه روستای آیینه‌ ورزان و سالن ورزشی شهدای دانش‌ آموز شهر آبسرد با حضور امام جمعه آبسرد، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند و جمع دیگری از مسئولان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به افتتاح پروژه سالن ورزشی شهدای دانش‌آموز آبسرد گفت: خوشبختانه توانستیم این پروژه را با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان تهران، اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران و شورای اسلامی شهر آبسرد به بهره‌‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه همچنین مدرسه خیری دیگر در آبسرد کلنگ‌ زنی شد، اضافه کرد: این پروژه قرار شد که توسط سلطان‌ العلما خیر آن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان مورد بهره‌ برداری قرار گیرد.

p6

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان این موضوع که مدرسه آینه‌ ورزان را نیز توانستیم توسط خیران به بهره‌برداری برسانیم، افزود: برای تأمین اعتبار این پروژه علاوه بر خیران، مبلغ 300 میلیون تومان نیز از بودجه دولتی توسط نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس و فرماندار شهرستان دماوند تخصیص داده شده است.

*نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزشهای اسلامی بنا نهاده شده است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با انقلاب اسلامی شکل گرفت مبتنی بر ارزشهای اسلامی و باورهای دینی مردم بنا نهاده شده است.

p11

شاهرخ جهانشاهی در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای دانش آموز آبسرد و مدرسه خیر ساز آیینه ورزان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این ایام عید انقلاب اسلامی است که توانست استقلال را به معنی واقعی کلمه برای ما ایجاد کند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر استقلال همه جانبه دستاوردهای زیادی از مهمترین آن می توان به قانون اساسی اشاره کرد که بر اساس باورهای مردمی و اسلامی تدوین شد که در آن همه ابعاد رشد و توسعه انسانی و ملی را در بر دارد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بندهای زیادی از قانون اساسی که به حقوق ملت اشاره می کند خاطرنشان ساخت: حقوق ملت حقوق زنان و مردانی است که در نظام اسلامی با برابری دوشادوش هم در همه عرصه ها حضور داشتند و قانون اساسی زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم ساخته است.

جهانشاهی ضمن تقدیر از خیرانی که در عرصه علم و دانش تلاش می کنند تصریح کرد: این خیران برای رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین از مال خود می گذرند تا دانش آموزان بتوانند با تحصیل در مدارسی که ایشان ساخته اند موجب اعتلای ایران اسلامی شوند.

وی ادامه داد: خیرانی که در موضوع تعلیم و تربیت فعالیت می کنند زمینه را برای علم اموزی و رشد تربیتی نسل اینده فراهم می سازند که سهم بزرگی در ادامه راه انقلاب خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا