افتتاح مدرسه خیرساز امام رضا (ع) در روستای مهرآباد

مدرسه خیرساز امام رضا (ع) روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران افتتاح شد.

13931118000970_PhotoL

به گزارش تارود، مدرسه خیرساز امام رضا (ع) روستای مهرآباد از بخش رودهن با حضور امام جمعه رودهن، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند و معاونانش، بخشدار رودهن، شهرداران دماوند و رودهن و جمعی از مدیران ادارات شهرستان دماوند و بخش رودهن افتتاح شد.
این مدرسه که توسط خیر حاج محمود سینگری احداث شده، دارای 12 باب کلاس و هشت باب اتاق اداری است؛ همچنین زیربنای این مدرسه هزار و 500 متر مربع است.

13931118000975_PhotoL

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن در مراسم افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد کسانی در جامعه هستیم که زمینه رشد و تعالی دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند.

مریم رحمانی با بیان اینکه سینگری خیر مدرسه امام رضا (ع) در سال 88 مدرسه امام علی (ع) رودهن را احداث کرده بود، تصریح کرد: خوشبختانه به همت این خیر شاهد افتتاح مدرسه امام رضا (ع) روستای مهرآباد هستیم.

وی از حضور تمام مسئولان به خصوص معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران قدردانی کرد؛ همچنین در این مراسم از خیران این مدرسه با اهدای جوایز و لوح تقدیر قدردانی شد.

نعمت‌الله ترکی در مراسم افتتاحیه مدرسه خیرساز امام رضا (ع) روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران اقتدار دارد به پاس خون شهدایی است که سر به خاک نهادند تا امروز ما سربلند باشیم و استقلال کشور خود را به تمام کشورهای جهان نشان دهیم.

وی ضمن قدردانی از خیرانی که باعث رشد تعلم و تربیت در جامعه می‌شوند، افزود: قطعاً کسانی در این مدرسه تحصیل می‌کنند که قرار است کشور و ملت ایران را در آینده سربلند کنند.

معاون استاندار و اشتغال‌زایی استاندار تهران با بیان اینکه در استان تهران در بخش مدرسه‌نوسازی به خصوص مدارس خیزساز فعالیت چشم‌گیری وجود دارد، تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر 900 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و تاکنون بخشی از آنها افتتاح شده است.

13931118000977_PhotoL

ترکی با اشاره به اینکه در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با تلاس مسئولان مربوطه بودجه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان در استان تهران هزینه شد، گفت: همچنین در این زمینه 571 پروژه‌های مشترک توسط دولت و خیران مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد که به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: هفته گذشته نخستین مرکز آموزشی در استان تهران با حضور رئیس جمهور با بنای پنج هزار و 700 متر مربع افتتاح شد و همزمان آن ما در استان تهران در بخش نوسازی و مدرسه‌سازی 25 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا