دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند:

مطالبات مردم باید توسط مسئولان پیگیری شود/ تدابیر لازم امنیتی را برای فراخوان‌ افراد سودجو در شهرستان دماوند اندیشیده‌ایم

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: افرادی که در اغتشاشات اخیر کشور موج سواری می‌کنند و بر این تنش‌ها می‌افزایند به دنبال مقاصدی غیر از مطالبات مردم هستند که با آن‌ها مطابق با قانون برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن ابراهیمی بسابی با بیان اینکه با مدیریت دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی آسایش در شهرستان دماوند برقرار است، گفت: افرادی که در اغتشاشات اخیر کشور موج سواری می‌کنند و بر این تنش‌ها می‌افزایند به دنبال مقاصدی غیر از مطالبات مردم هستند که با آن‌ها مطابق با قانون برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: نظم عمومی متعلق به همه مردم است و دوری از تنش خواسته به حق جامعه به شمار می‌رود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: مطالبات مردمی که بیشتر در حوزه اجرایی است باید از طریق مقامات و مسئولین مربوطه پیگیری و انجام شود.

ابراهیمی بسابی تأکید کرد: در شهرستان دماوند فراخوان‌هایی توسط افراد سودجو داده شده بود که تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و همه ضابطین ما تحت امر هستند و دستورات قضایی لازم صادر شده است.

وی گفت: بنده به عنوان دادستان، مستقیماً در کمیته‌های امنیتی، شورای تأمین و نظارت بر ضابطین حضور دارم و دستورات لازم را خواهم داد و به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم تا آرامش و آسایش مردم برقرار باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا