امام جمعه دماوند:

اعتماد به شیطانی همچون آمریکا خطایی بزرگ است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه اعتماد به شیطانی همچون آمریکا خطایی بزرگ است گفت: هرکس به خاطر مصلحت اندیشی با این کشور رفیق شود و اعتماد کند سیلی خواهد خورد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع دماوند برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ همواره دو جبهه حق و باطل وجود داشته و دارد و شیطان قسم خورده نیز از زمان پیامبران و امامان تاکنون تلاش کرده تا بنی آدم را منحرف کند و اکنون نیز هستند کسانی که منابع مادی و دنیوی را بر آخرت ترجیح می دهند.

وی ادامه داد: اکنون در آمریکا که خود را یک کشور متمدن می داند، بخاطر منافع مالی، خرید و فروش اسلحه آزاد و قانونی است و همین امر موجب شده تا هنگام برگزاری کنسرتی در فضای باز، یک نفر صدها تن را با سلاح گرم مورد هدف گلوله قرار داده و 60 نفر کشته می شوند.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه آمریکا با همه تجهیزات امنیتی هنوز هم خطرپذیر است، خاطرنشان کرد: طبق آمار هر روز 7 کودک و نوجوان آمریکایی قربانی سلاح های گرم این کشور می شوند.

فتاح دماوندی بیان کرد: این چگونه آزادی و دموکراسی است که به جنایتکاران اجازه می دهد افراد بی گناه را در مدرسه، دانشگاه و یا خیابان به قتل برسانند.

وی گفت: کشوری که به مردم خود رحم نمی کند و برای جان آنان ارزشی قائل نیست آیا به مردم مظلوم دیگر کشورها همچون عراق، سوریه، یمن، میانمار و بحرین رحم می کند؟

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه طبیعی است کشوری سلطه طلب، متکبر و شیطان صفت همچون آمریکا، داعش را به وجود آورد، گفت: آمریکا همان کشوری است که توانایی ایجاد اختلاف در بین کشورهای منطقه را داشته و دارد و می تواند در کشورهای مستقل فتنه و اختلاف ایجاد کند تا خودش نفع ببرد و این ما هستیم که باید هوشیار باشیم.

فتاح دماوندی گفت: مسئولان کشور بدانند که ذات آمریکا تغییر نکرده و نخواهد کرد؛ ذات شیطانی و کینه توزی که برای منافع خود هر خیانتی را می کند و با ایجاد گروه های تروریستی جنگ افروزی کرده و عهد شکنی و گروه های آزادی خواه را سرکوب می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی خواهد و نمی گذارد که مسلمین یکپارچه شوند و قدرت برتر اسلامی شکل گیرد، افزود: این ما هستیم که باید اهداف دشمن و توطئه های شوم آن را بشناسیم و در جهت تحقق آرمان های انقلاب و اسلام تلاش کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا