رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

اضافه شدن رشته پرستاری به دانشگاه آزاد دماوند از مهرماه سال جاری/ رشته داروسازی در آینده‌ای نزدیک به دانشگاه آزاد دماوند اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از اضافه شدن رشته پرستاری به این واحد دانشگاهی در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: رشته داروسازی در آینده‌ای نزدیک به دانشگاه آزاد دماوند اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود صفری در همایش مشاوره‌ای انجمن اولیاء و مربیان مدارس شهرستان دماوند در آغاز سخنان خود به بیان ویژگی‌های یک معلم خوب پرداخت و اظهار داشت: داشتن اصالت، عفت و پاکدامنی و دوری از ریا از جمله خصوصیات یک معلم خوب است.

وی افزود: انتخاب شیوه درست تدریس، رعایت آداب و نظم و ترتیب، اخلاق مداری و محبت، ارتقای دانش و مشاوره هدایت گرانه از دیگر خصایص یک معلم و مشاور خوب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تأکید کرد: دشمن در حال تغییر ذائقه جوانان و نوجوانان ماست و با تلاش شبانه‌روزی و از طریق تولید محتوای غیراخلاقی و با کمک تمامی ابزارهای جدید و قدیمی تبلیغاتی این روند را ادامه می‌دهد و وظیفه ماست که با تغییر نگرش خانواده‌ها نسبت به هم و ارتقای معنویات و رفتار عاطفی مانع این سیاست دشمن شویم.

صفری ادامه داد: استفاده از ابزارهای جدید برای جذب فرزندان توسط والدین، آموزش غیرمستقیم مسائل جنسی،تأمین نیازهای روانی فرزندان، مشورت با آنها و ارزش قائل شدن برای این عزیزان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت‌های نزدیکی دانش‌آموزان به کانون گرم خانواده و بهره‌مندی از موهبت حضور والدین تصریح کرد: خوشبختانه و در سایه انقلاب اسلامی ایران شاهد گسترش آموزش عالی در جای‌جای میهن عزیزمان هستیم و این امر موجب شده تا بسیاری از فرزندان ما مجبور نباشند برای ادامه تحصیل به شهرها و مناطق غیربومی خود عزیمت کنند.

صفری اضافه کرد: در شهر دماوند نیز امکانات خوب و فوق‌العاده‌ای در مراکز آموزش عالی به‌ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تدارک دیده شده که برخی از آنها در شرق استان تهران کم نظیر است و در طول 14 سال فعالیت خود با بهره‌گیری از دانش تخصصی 110 عضو هیئت علمی و حدود 500 استاد مدعو با بیش از 60 عنوان آزمایشگاه و کارگاه مدرن و پیشرفته،سایت‌های برق و رایانه و حضور 185 کارمند، مشغول خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز می‌باشد و بنده امیدوارم با حضور دانش آموزان بومی دماوند در دانشگاه خودشان، نقش کوچکی در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر ایفا نماییم.

همچنین وی از اضافه شدن رشته پرستاری در این واحد دانشگاهی از مهرماه سال جاری خبر داد و از افزودن رشته داروسازی در آینده نزدیک سخن گفت.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا