اشتباهات متوالی شرکت گاز رودهن در صدور قبوض

edare gazبخشدار رودهن طی بازدیدی سرزده از ادارات آب و گاز شهر رودهن از نزدیک با نحوه خدمات رسانی این دو نهاد خدمات رسان به شهروندان بازدید نمود.

به گزارش تارود، در این بازدید که علی اکبر ارشدی رئیس شورای اسلامی شهر رودهن حضور داشت طاهر خانی بخشدار رودهن ابتدا با حضور در اداره گاز رودهن به بررسی مشکلات شهروندان و همچنین این اداره خدمات رسان پرداخت و با رئیس این اداره گفتگو کرد.

بنابر این گزارش، یکی از مشکلات مهم شهروندان، صدور قبوض با رقم های زیاد برای مشترکین گاز بود که در بیشتر موارد به اشتباه صادر می شد و موجب نارضایتی شهروندان شده بود که بخشدار رودهن دستورات لازم را جهت پیگیری این مهم صادر نمود و از رئیس اداره گاز رودهن خواست تا نسبت به حل این مشکل و همچنین آموزش به نیروهای کنتور خوان اقدام نماید.

همچنین در خصوص نصب کنتور در واحد های مسکن مهر نیز بحث و گفتگو شد و رئیس اداره گاز رودهن از نصب فوری کنتور در این واحدها خبر داد که انجام شده است.

در ادامه این بازدید بخشدار رودهن در اداره آبفای شهری رودهن حضور یافت.

متاسفانه منطقه رودهن به دلیل فقر منابع آبی ٰدر فصل تابستان دچار اقت شدید فشار و حتی قطعی در بیشتر مواقع مواجه می شود که این موضوع در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

طاهر خانی بخشدار رودهن در این باره خظاب به رئیس آبفای رودهن گفت: می بایست زمان و مکان قطعی آب در مناطق مختلف شهر از طریق مختلف از جمله نصب بنر، سامانه پیام کوتاه، تلفن گویا و درج در سایت های خبری و همچنین شبکه پنج سیما به اطلاع شهروندان برسد.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد نارضایتی برخی شهروندان از عدم اطلاع رسانی قطعی آب در سطح شهر روبرو بودیم که آبفای رودهن با هماهنگی آبفای شرق استان تهران نسبت به اطلاع رسانی به مردم چند ساعت قبل از قطعی آب اقدام نماید.

وی همچنین گفت: برنامه قطعی آب طوری برنامه ریزی شود تا مردم با مشکلات زیادی روبرو نشوند.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون شهر رودهن دارای بیش از 150 لیتر آب در ثانیه می باشد که مقداری از آن از سد لتیان وارد این شهر می شود که می بایست در اختیار تمامی شهروندان قرار بگیرد که جا دارد شهروندان عزیز شهر رودهن با توجه به کمبود شدید این منابع حیاتی نسبت به صرفه جویی در فصل گرما اقدام نمایند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید.چن وقته دارم میرم اداره گاز جهت گرفتن انشعاب.با توجه به عبور شبکه گاز از جلوی درب خونه من و استفاده همسایه ها از این نعمت الهی به من جواب میدن که نمیشه.لطفا یکی راهنمایی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا