اسد:انتخابات پیام محکمی به غرب بود

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که مشارکت سوری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، پیامی محکم به غرب و کشورهایی است که در جنگ علیه سوریه دست دارند.

asad

به گزارش تارود به نقل از دانا،‌ بشار اسد رئیس جمهور این کشور در دیدار با هیئت پارلمانی ایرانی به ریاست «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: نسبت مشارکت بالای ملت سوریه در انتخابات ریاست جمهوری پیامی قوی به کشورهای غربی وکشورهایی است که در جنگ علیه سوریه دست دارند.

وی افزود این پیام تاکید دارد که ملت سوریه ملتی سرزنده بوده و مصمم است که سرنوشتش را به دست خود رقم بزند و این ملت همیشه به آینده امید وار است.

وی تصریح کرد:‌«پیروزی‌هایی که ملت سوریه آن را تحقق بخشیده و موفقیت‌های ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه در مورد پرونده هسته‌ای و همچنین تحولات مثبتی که در بسیاری از کشورهای منطقه رخ داده ما را به آینده ملت‌های منطقه امیدوار می‌کند.»

بشار اسد همچنین از مواضع محکم و باثبات ایران در کنار سوریه برای مقابله با جنگ تروریستی سه ساله علیه مردم تقدیر کرد.

بشار اسد با کسب بیش از 88 درصد از آرا درانتخابات ریاست جمهوری سوریه پیروز و به مدت 7 سال دیگر در منصب خود ابقا شد.

انتخابات ریاست جمهوری در داخل سوریه در تاریخ 13 خرداد ماه جاری برگزار و با استقبال گسترده مردم این کشور روبرو شد به گونه‌ای که با وجود شرایط امنیتی که کشور با آن مواجه است، نسبت مشارکت از 72 درصد گذشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا