رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن:

استقرار 43 شعبه اخذ رأی در سطح بخش رودهن

رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن گفت: 43 شعبه اخذ رأی در سطح بخش رودهن آماده دریافت آرای مردم این بخش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در سطح بخش رودهن انجام می‌دهیم و تا امروز دقیقاً طبق زمان بندی وزارت کشور پیش رفتیم.

صفری ادامه داد: کمیته‌های برگزاری، هیئت‌های اجرایی و نظارت و همچنین دیگر اعضای ستاد انتخابات کاملاً آماده برگزاری انتخابت هستند.

بخشدار و رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن تصریح کرد:43 شعب اخذ رأی در سطح بخش رودهن برای جمع‌آوری آرای مردم مشخص و جانمایی شده است که در این تعداد 21 شعبه در شهر رودهن، 6 شعبه در شهر آبعلی، 6 شعبه در روستای بزرگ و پرجمعیت مهرآباد و مابقی شعبه‌ها در دیگر روستاها مستقر خواهند شد.

صفری با بیان اینکه نسبت به انتخابات گذشته افزایش شعبه داشتیم اظهار داشت: تمامی این شعبات ثابت هستند و بیشتر در مدارس و تکایا و حسینیه‌ها مستقر خواهند شد و همچنین سعی شده مکان‌های برای استقرار شعبه‌ها مشخص شوند که به راحتی در دسترس مردم عزیز باشد.

وی افزود: بیش از هزار نفر در انتخابات پیش رو در بخش رودهن در غالب اعضای شعب اخذ رأی، هیئت‌های نظارت و بازرسی، هیئت‌های اجرایی، کمیته‌های برگزاری انتخابات و اعضای ستاد، نیروهای امنیتی و نظامی و غیره دخیل هستند.

بخشدار و رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن گفت: تمام تمهیدات لازم برای برقراری نظم و انضباط در سطح بخش رودهن در زمان تبلیغات و روز انتخابات انجام شده است و بازهم شاهد انتخاباتی پرشور و حداکثری توسط مردم ولایی و انقلابی بخش بزرگ و پرجمعیت رودهن خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا