بازسازی باشگاه بوستان رودهن با اعتبار 80 میلیونی

alireza askariرئیس اداره ورزش و جوانان رودهن گفت: استعداد یابی و کشف شکوفه های ورزشی در راستای ترسیم آینده ای روشن برای ورزش رودهن از اهداف تشکیل ستاد اوقات فراغت محسوب می شود.

به گزارش تارود، علیرضا عسگری در مورد برنامه های اداره ورزش و جوانان رودهن برای بستر سازی مناسب جهت اوقات فراغت قشر جوان گفت: با توجه به اهمیت خاص اوقات فراغت قشر جوان در ایام تعطیلات تابستان با همکاری بخشداری و شهرداری رودهن با تشکیل کارگروهی در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش ستاد اوقات فراغت را تشکیل دادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: 18 هیئت ورزشی در کنار سه باشگاه ورزشی در رشته های والیبال و بسکتبال و هندبال و کشتی و کاراته و تکواندو و بدمینتون و اسکیت و سایر رشته ها در کنار فوتبال چمنی و داخل سالن آماده خدمات رسانی به قشر جوان می باشند و مسابقات از ساختار سرگرمی مطلق برخوردار نیست.

وی با اشاره به برنامه های اداره ورزش و جوانان در روستاهای شهر رودهن در راستای بستر سازی برای قشر جوان و محروم از امکانات متمرکز در شهر، برگزاری مسابقات بومی و محلی را از سیاست های این نهاد در روستاها برشمرد و اضافه کرد: 20 دروازه گل کوچک و توپ فوتبال سالنی و لباس برای برگزاری این مسابقات به شکل محله ای تهیه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر بهبود ساختار زیر ساخت های ورزشی در شهر رودهن و بیان راه اندازی زمین اسکیت و فعالیت بیش از 100 خردسال زیر ده سال در این مکان، مرمت و بازسازی باشگاه بوستان رودهن پس از 15 سال را ثمره سیاست تقویت زیر ساخت های ورزشی دانست و افزود: مرمت و بازسازی این باشگاه فرسوده و فراموش شده با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون تومان در حال اجراست.

عسگری در خاتمه اظهار داشت: ورزش های همگانی با شعار سلامت در راستای جذب قشر سالمند و خانواده ها به منظور الگوسازی در جامعه با یک برنامه مدون ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا