ارزیابی فرمانداران تهران در دوره های 6 ماهه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: دولت یازدهم، نه دولت اصلاحات است، نه دولت مهرورزی و نه دولت سازندگی بلکه این دولت شهامت هاشمی، نجابت خاتمی و جسارت احمدی‌نژاد را دارد.

arzyabi
شهاب‌الدین چاووشی در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری پردیس اظهار داشت: در استانداری تهران به دنبال ارزیابی فرمانداران هستیم.

وی خطاب به مرتضی حیدری، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پردیس گفت: هر 6 ماه عملکرد فرمانداران ارزیابی می‌شود و طی این مدت، فرمانداران باید گزارش عملکردی منظم و شفاف داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: در شهرستان پردیس که با مشکلات متعددی دست و پنچه نرم می‌کند، باید کارهای انجام شده به درستی اعلام شود.

چاووشی افزود: به دنبال این نیستیم که فرمانداران سه یا 6 ماهه جابه‌جا شوند؛ چون یکی از رویه‌های نادرست در دولت قبلی، همین تغیرات پی در پی بوده و ما به دنبال تبعیت از آن نیستیم ولی هر زمان احساس کنیم کسی تحمل بار مسئولیت خود را ندارد، با نهایت احترام و تشکر فرد دیگری را جایگزینش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم فرماندار جدید شهرستان پردیس، این بار سنگین را تحمل کرده و با کمک مسئولان شهرستان، از این آزمون سربلند بیرون بیایید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: توانستیم دستاورد حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری فرمودند را در سال جاری کسب کنیم؛ ولی اقتصاد مقاومتی به نحو احسن امروز باید به دست مسئولان پیاده شود.

چاووشی خاطر نشان کرد: راهکارهای عملی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را باید در نظام‌ اداری پیدا کنیم و این یکی از کارهای اصلی فرمانداران و استانداران است که رهنمودها و دیدگاه‌های معظم‌له را اجرایی کنند.

وی مطرح کرد: دولت متعهد شده است تا از طریق همراهی با رهبری، کشور را به سمت وحدت و همدلی سوق دهد و ضمن احترام به همه گروه‌های سیاسی، احزاب و جریان‌هایی که در کشور وجود دارند و داخل نظام تعریف می‌شوند، حرکت خود را ادامه دهد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: دولت یازدهم، نه دولت اصلاحات است، نه دولت مهرورزی و نه دولت سازندگی بلکه این دولت شهامت هاشمی، نجابت خاتمی و جسارت احمدی‌نژاد را دارد.

این مسئول ادامه داد: دولت می‌تواند موفق شود و باید بپذیریم که یک‌سویه‌نگری‌ها نمی‌تواند کشور را نجات دهد؛ چون ایران امروز نیاز به تفکرات مختلفی دارد که در عرصه انقلاب اسلامی بدرخشند و ایفای نقش کنند.

وی بیان کرد کرد: باید با تدبیر کار را پیش ببریم و محبوبیت نظام را افزایش دهیم؛ باید در داخل و خارج از کشور جاذبه ایجاد کنیم چرا که نظام با دافعه به جایی نخواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ابراز کرد: قدرت، قاطعیت و جسارت باید داشته باشیم و در صورتی که این صفات را در کنار هم داشته باشیم، موفق خواهیم شد.

چاووشی گفت: در کشور فاصله طبقاتی زیادی داشته و با حکومت امیرالمومنین (ع) فاصله داریم و این فاصله روز به روز باید کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا