اعزام 120 نفر از دانش آموزان رودهنی به مناطق جنگی غرب

reza taher khaniبخشدار رودهن با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور بسیار ارزشمند است، گفت: باید در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی این اردوها تلاش کرده چرا که می توان روحیه دانش آموزان را تقویت کرد.

به گزارش تارود، ‘رضا طاهرخانی’ روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن به اهداف دشمن و توطئه های غرب علیه مسلمان و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اشاره کرد وافزود: امروز دشمن تمامی اهداف خویش را برای انحراف افکار مردم جهان علیه خود با ایجاد گروه های تروریستی همچون القاعده و داعش پیش گرفته که باید آگاه بود.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش زاده آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است خاطر نشان کرد: این گروه تروریستی امروزه با خلق و خوی وحشیانه علیه مسلمانان سوریه وعراق دست به جنایات گسترده زده اند که می توان تنها راه مقابله با آنان را حفظ عدالت و وحدت در بین تمامی مسلمانان جهان دانست.

بخشدار رودهن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان همواره بصیرت در جامعه اسلامی ودشمن شناسی را برای مسلمانان بسیار مهم دانستند که مسلمانان جهان به این دو نکته ارزشمند توجه کرده تا با یاری حق بتوان این زمان را به خوبی سپری کرد .

این مقام مسوول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس با شناساندن دقیق این ذخیره الهی و گنجینه فرهنگی اجازه ندهند که این حماسه دست خوش فراموشی و تحریف قرار گیرد.

طاهرخانی برگزاری اردوهای راهیان نوررا برای تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: باید نگذاشت یاد و خاطرات ارزش های دفاع مقدس به آسانی فراموش شود که در این راستا اردوهای راهیان نور کمک شایانی در این زمینه می کند.

وی خاطرنشان کرد: باید با برگزاری این اردوها ارزش ها، شجاعت و غیرت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم و آنان را با حس و حال آن روزها آشنا کنیم.

بخشدار رودهن همچنین از اعزام 120 نفر از دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان در هشتم آبان ماه در غالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا