رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند خبر داد؛

ارجاع ۱۵۰ پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در تیرماه سال جاری/ تاکنون ۱۴۸ پرونده در زمینه تخلفات صنفی مختومه اعلام شده‌ است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از ارجاع بیش از ۱۵۰ پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مصطفی متو در خصوص پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در تیرماه سال جاری اظهار کرد: تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در زمینه صنفی ۹۲ پرونده و مبلغ محکومیت این پرونده‌ها نیز بیش از ۳۷۰ میلیون ریال تعیین شده است.

متو در ادامه افزود: تعداد ۱۴۸ پرونده در زمینه صنفی نیز تاکنون مختومه اعلام شده‌اند که این پرونده‌ها تنها مختص تیرماه نبوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در خصوص پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی در زمینه قاچاق گفت: پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی این شهرستان در زمینه قاچاق ۶ مورد و مبلغ محکومیت این پرونده‌ها نیز ۱۱ میلیون و ۸۹۳ هزار ریال به رسید و همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۵۰ پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان در تیرماه سال جاری ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های مختومه در زمینه قاچاق نیز ۱۲ مورد بوده که این پرونده‌ها از ماه‌های گذشته و تیرماه مختومه شده است، افزود: پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی این شهرستان در زمینه بهداشتی ۶۵ مورد و مختومه آن نیز ۲۸ مورد بوده و محکومیت این پرونده‌ها بالغ بر ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در تیرماه سال جاری تعیین شده است.

متو در پایان گفت: پرونده‌های ارجاعی در زمینه سوخت نیز دو مورد و محکومیت آن ضبط کالا به نفع دولت بوده است؛ همچنین لازم به ذکر است که در خصوص موارد تخلف در پرونده‌های ارجاعی موضوعات پرونده‌های قاچاق در زمینه لاستیک، کولر، بولورجات، لوازم خانگی، موتور بوده و موضوعات پرونده‌های صنفی کم‌فروشی، تقلب، گران فروشی به ثبت رسیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا