رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند خبر داد؛

آزادسازی حدود ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی روستای خسروان دماوند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از آزادسازی حدود ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی روستای خسروان خبر داد.

محمود حجتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی روستای خسروان در راستای صدور دستور قضائی دادستان شهرستان دماوند و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دولت بازگردانده و تمامی فنس کشی‌های انجام شده نیز جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف اولویت‌دار مجموعه منابع طبیعی، حفاظت از عرصه‌های ملی است، گفت: حفاظت از اراضی ملی و انفال نیازمند عزم همگانی می‌باشد که با توجه به گستردگی عرصه‌ها و کمبود امکانات و نیروی انسانی ضرورت ایجاب می‌کند تا تمامی دستگاه‌ها در این امر مهم با منابع طبیعی همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند مقوله مشارکت مردم در حفاظت از اراضی ملی را بسیار مهم برشمرد و بیان داشت: بهترین حفاظت کننده عرصه‌های منابع طبیعی خود مردم هستند که نقش اساسی و کلیدی در حفظ این مواهب الهی دارند.

حجتی از عموم مردم خواستار شد در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های ملی و اراضی مرتعی و جنگلی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا