رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی به افراد نیازمند شهرستان دماوند به مناسبت هفته بهزیستی/ استقرار تیم کارشناسان اورژانس اجتماعی در محل آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دماوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند، از ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی به افراد نیازمند و استقرار تیم کارشناسان اورژانس اجتماعی در محل آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دماوند به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.
حسین بی‌نیاز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، ضمن تبریک هفته بهزیستی به عموم ملت ایران به‌عنوان شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی اظهار کرد: هفته بهزیستی در سال جاری، با عنوان« بهزیستی، محور مسئولیت و سلامت اجتماعی» نام‌گذاری شده است و شهرستان دماوند به این مناسبت، برنامه‌های خاصی در نظر گرفته است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان دماوند، تشریح وظایف سازمان می‌باشد، به‌این‌ترتیب، بیش از ۱۶۰ مسئولیت برای ۳۰ گروه هدف موردتوجه قرارگرفته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند ادامه داد: این نهاد، دو رویکرد حمایتی و پیشگیری را مدنظر قرار داده است، به این منظور، رویکرد حمایتی شامل افراد آسیب‌دیده اجتماعی و رویکرد پیشگیری، شامل افراد در معرض این آسیب‌ها می‌شود و در این راستا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.
بی‌نیاز خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این هفته، برگزاری نمایشگاه مقابل اداره بهزیستی، ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی به افراد نیازمند، افتتاح مرکز مهدکودک، برپایی اردوی تفریحی ویژه زنان بی سرپرست و برگزاری مسابقه دوومیدانی ویژه معلولان ذهنی می‌باشد.
وی تأکید کرد: در این میان، حضور اورژانس اجتماعی در مناطق پرتردد و ارائه خدمات سیار، از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه تشریح فعالیت سازمان و آشنا نمودن افراد با فعالیت‌های اداره بهزیستی در سطح شهرستان دماوند، از موارد مهم به شمار می‌رود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند تصریح کرد: به‌طورکلی، کیفی سازی خدمات سازمان بهزیستی و گسترش و توسعه خدمات این نهاد، به‌عنوان دو هدف عمده مورد پیگیری قرار دارد که گسترش و توسعه خدمات، از طریق توسعه مراکز غیردولتی امکان‌پذیراست.
بی‌نیاز همچنین از پیشگیری از معلولیت و آسیب های اجتماعی، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی برای زنان سرپرست خانوار و استقرار تیم کارشناسان اورژانس اجتماعی در محل آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) به‌عنوان برنامه‌های ویژه هفته بهزیستی در شهرستان دماوند نام برد.

لازم به ذکر است، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان این شهرستان در دومین روز از هفته بهزیستی، از غرفه نمایشگاه اداره بهزیستی و مرکز مرکز توانبخشی فرشتگان رودهن بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا