رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند خبر داد؛

اخذ مجوز راه‌اندازی اقامتگاه بوم‌گردی در روستای خسروان دماوند/ بی‌اطلاع بسیاری از مسافران عبوری نسبت به تفرجگاه‌ها و مراکز اقامتی در دماوند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند از اخذ مجوز راه‌اندازی اقامتگاه بوم‌گردی در روستای خسروان دماوند و بی‌اطلاع بسیاری از مسافران عبوری نسبت به تفرجگاه‌ها و مراکز اقامتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شهرام شریفی در اولین نشست ستاد خدمات سفر در سال 97 با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: خوشبختانه مجوز اقامتگاه بوم‌گردی خسروان نیز اخذ شد و به این ترتیب یک اقامتگاه بوم‌گردی دیگر به اقامتگاه‌های شهرستان اضافه گردید و بیشترین اقامتگاه بوم‌گردی استان تهران در شهرستان دماوند است.

وی افزود: یکی از مصوباتی که در راستای ارزیابی ستاد خدمات سفر داشتیم، دائمی بودن فعالیت این ستاد بود است، به نظر می‌رسد اگر شهرداری‌ها دغدغه بیشتری نسبت به موضوع گردشگری داشته باشند بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود زیرا گردشگری موضوعی فرابخشی است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: از سال گذشته مکاتباتی در این خصوص داشتیم و از شهرداری‌ها درخواست کردیم که علائم راهنمای شهری، تفرجگاه‌ها و مراکز اقامتی را در ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری مشخص کنند، اما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و بسیاری از افراد از محل این اماکن بی‌اطلاع هستند.

شریفی گفت: در خصوص سرویس های بهداشتی سال گذشته مکاتباتی با بخشداری‌ها انجام دادیم که از محل ارزش افزوده دهیاری‌هایی که در کنار جاده‌های مواصلاتی قرار دارند اقدام به ایجاد سرویس بهداشتی کنند، زیرا مسافران به ویژه در زمان ترافیک و ایام تعطیل با مشکل مواجه می‌شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا