اخذ مجوز تأسیس دو انجمن علمی جدید در دانشگاه آزاد دماوند

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، انجمن علمی، ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، باهدف تعمیم روابط علمی و پژوهشی اعضا و همچنین ایجاد ارتباط مستمر و متقابل بین دانشگاه، دانشجویان و اعضای انجمن، در راستای رفع نیازهای علمی و تخصصی دانشجویان و آشنایی مستمر و بیشتر با مسائل موضوع انجمن تشکیل گردید.
همچنین تلاش در جهت باروری علمی اعضا، ایجاد ارتباط با انجمن‌ها و مؤسسات علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور در راستای تبادل اطلاعات علمی و شناساندن توانمندی علمی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی، اردوها، انتشار نشریات علمی بر اساس زمینه‌های کاری، بازدیدهای علمی و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی از اهم فعالیت این انجمن‌ها می‌باشد.

گفتنی است که اکثر انجمن‌های علمی واحد دماوند، از سال ۱۳۸۲ آغاز به فعالیت نمودند و تاکنون مجوز ۱۲ انجمن از سوی کمیسیون مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر گردیده بود؛ لذا با افزوده شدن انجمن‌های حقوق و مهندسی صنایع، تعداد آنها به ۱۴ انجمن رسیده است.
لازم به ذکر است که دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر انجمن‌های علمی رشته خود، ضمن عضویت، به فعالیت در این انجمن‌ها بپردازند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا