امام جمعه شهرستان دماوند:

اختصاص یک قطعه زمین جهت احداث پایگاه اورژانس در شهر دماوند/ مسئولان بیشتر از سایر افراد در روز قیامت باید پاسخگو باشند/ لزوم رسیدگی به وضعیت مسکن مهر و شهرک‌های تازه تاسیس مهک پیش از آغاز فصل بارش

امام جمعه شهرستان دماوند از اختصاص یک قطعه زمین جهت احداث پایگاه اورژانس در شهر دماوند خبر داد و گفت: مسئولان بیشتر از سایر افراد در روز قیامت باید پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: ما از خیران و مشارکت کنندگان به جهت کمک در راستای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف و صحن حضرت فاطمه(س) تشکر می‌کنیم وقدردان زحمات این افراد هستیم.

وی از برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان تقاضای شهروندان دماوند نام برد و تصریح کرد: هرچه سطح امنیت افزایش یابد رضایتمندی بیشتر افراد را در پی خواهد داشت و شایسته است که عوامل نیروی انتظامی علاوه بر هفته ناجا گزارشی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و سرقت در طول سال داشته باشند.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: با توجه به شعار امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل لازم است که مدیران این شهرستان گزارشی از عملکرد خود در راستای تحقق این شعار تهیه کرده و به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کنیم تا به منزله لبیک به ندای ایشان باشد.

فتاح دماوندی به اهمیت موضوع مسئولیت و پاسخگویی مسئولان پرداخت و گفت: همه مردم در روز قیامت در محضر خداوند پاسخگو هستند اما مسئولان بیشتر از سایر افراد باید پاسخ دهند.

وی با اشاره به در نظرگرفتن یک قطعه با هدف ایجاد پایگاه اورژانس در دماوند تاکید کرد: شهرداری مسئولیت این امر را بر عهده دارد لازم است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به روند تهیه نقشه‌ها و آماده کردن زمین سرعت بخشد.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به اینکه حقوق شهروندی یکی از مسائل مهم مطرح شده در نشست‌های شهرستان دماوند به شمار می‌رود، جمع آوری سگ‌های ولگرد از جمله موارد قابل توجه می‌باشد.

فتاح دماوندی اضافه کرد: با وجود زحمات انجام شده در این خصوص متاسفانه همچنان شاهد تعدادی از این سگ‌ها در معابر و سطح شهر هستیم که علاوه بر آلودگی خطرناک هستند و با توجه به فصل مدرسه‌ها شهروندان توقع تامین امنیت بیشتری در این خصوص دارند.

وی رسیدگی به وضعیت مسکن مهر و شهرک‌های تازه تاسیس مهک را از جمله امور مهم عنوان کرد و رسیدگی به موضوعات آنها پیش از آغاز فصل بارش را ضروری دانست.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به موضوع بازسازی بیمارستان حضرت فاطمه(س) در شهر دماوند گفت: با توجه به اینکه دماوند در کنار دو شاهراه مواصلاتی قرار دارد نیاز خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری دارد و خونشبختانه این مرکز از سه هزار مترمربع به هشت هزارمتر مربع توسعه یافته است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت و درمان نیز قول تبدیل این مرکز درمانی به بیمارستان تخصصی زنان و اطفال را دادند و قرار است که بخش‌هایی مانند دندانپزشکی و اورژانس نیز در آن ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در این راستا خیران بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه متقبل شدند اما لازم است که مسئولان قول‌های وزارت بهداشت را پیگیری کنند زیرا مبلغ یک میلیارد تومان از طرف دولت مساعدت شده در حالی که این بیمارستان بیش از سه میلیارد تومان بدهی دارد که باید مورد توجه و پیگیری مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا