احداث فاز دوم دارالایتام ابراهیمی در دماوند

جلسه هماهنگي جهت احداث فاز دوم خانه يتيم خيرساز ابراهيمي در منطقه شلمبه شهر دماوند با حضور امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان دماوند، شهردار و عضو شوراي اسلامي شهر و ديگر مسوولان منطقه در اين مجموعه برگزار شد.

daroletam (1)

به گزارش تارود، “عباس صفري” در اين جلسه با اشاره به اهميت توسعه شهري و نقش خيرين در اين راستا، اظهار كرد: براي دست يابي به توسعه شهري و فراهم سازي زيرساخت هاي لازم، نيازمند حضور سرمايه گذاران در بخش هاي مختلف هستيم كه اگر اين اقدام با حضور خيرين همراه باشد، براي توسعه شهر گامي موثر خواهد بود.

daroletam (2)

وي ادامه داد: مجموعه دارالايتام ابراهيمي شهر دماوند از جمله مكان هاي ارزشمندي است كه با توجه به نيت خدا پسندانه آن، شهرداري دماوند در صورت نبود معارض در اجراي فاز دوم اين مجموعه، هرگونه تعامل و همكاري را خواهد داشت.

daroletam (3)

شهردار دماوند بيان كرد: اميدواريم با همكاري و تعامل شهرداري و شوراي اسلامي شهر در ساخت فاز دوم اين مجموعه، بتوانيم عضو كوچكي از اين جامعه بزرگ خيرساز باشيم.

daroletam (4)

daroletam (5)

daroletam (6)

لازم به ذكر است در پايان اين جلسه، شهردار شهر به همراه “ابوذر نادري” عضو شوراي اسلامي شهر دماوند از اين مجموعه بازديد و با كودكان يتيم آن ديدار كردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا