رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر دماوند خبر داد؛

احتمال افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی کرایه‌های تاکسی شهر دماوند و حومه در سال جدید/ راه‌اندازی ایستگاه مرکزی تاکسی برای رفع گره ترافیکی گیلاوند مدنظر است

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر دماوند از احتمال افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی کرایه‌های تاکسی در سال جدید، گفت: راه‌اندازی ایستگاه مرکزی تاکسی برای رفع گره ترافیکی گیلاوند مدنظر است.

حمیدرضا غلامرضازاده در گفتگو با پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص شیفت‌های نوروزی تاکسی‌رانی و مینی‌بوس‌های داخل و برون شهری دماوند گفت: گفتنی است که تاکسی‌های این منطقه روزانه به طور عادی و به صورت نرمال کار خود را انجام می‌دهند اما به دلیل ایام نوروز و جلوگیری از بروز مشکل روزانه در بحث حمل و نقل ۵۰ تاکسی را در لیست شیفت قرار داده‌ایم و مینی بوس ها نیز روال عادی خود را طی می‌کنند و حدود ۳۰ مینی‌بوس نیز به طور روزانه در لیست شیفت می‌باشند.

وی درباره افزایش نرخ و کرایه‌های تاکسی در دماوند، افزود: هنوز هیچ افزایش نرخی اعلام نشده است و نرخ تاکسی درون شهری به شورای شهر اعلام شده و برای ابلاغ و اجرا به فرمانداری فرستاده شده است اما هنوز چیزی ابلاغ نشده و برای سال جدید احتمال افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی را در شهر دماوند خواهیم داشت.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر دماوند بیان کرد: به طور روزانه ۴۵۰ تاکسی در بخش مرکزی و شهری به فعالیت مشغول هستند و در نظر داریم ایستگاه مرکزی را برای بحث گره ترافیکی گیلاوند حل خواهیم کرد و ما حدود ۲۵ ایستگاه تاکسی داریم.

غلامرضازاده با اشاره به داشتن امکان دپو مینی‌بوس و اتوبوس‌های برون شهری گفت: برای سال ۹۷ به دنبال تمهیداتی هستیم که بتوانیم مسافر را به ترمینال برون شهری انتقال بدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در پایان سال ۹۶ حدوداً ۱۷۰ میلیون تومان برای تابلوهای علائم ترافیکی و راهنمایی نصب کرده‌ایم گفت: بلوار شورا و بلوار بعثت از نمونه‌های نصب این علائم می‌باشند و قسمت‌های پرخطر شناسایی شده‌اند و این علائم در این قسمت‌ها نصب شده‌اند که در سطح شهر هم قابل رویت است و خط کشی معابر نیز همه ساله ۲ مرتبه انجام می‌شود که یکی از این نوبت‌ها در ابتدای سال است که برای بلوار بعثت و بلوار بهشتی انجام شده است و در دستور کار بلوار آیت الله خامنه‌ای نیز می‌باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر دماوند گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در تاکسی‌ها می‌توانند با شماره‌های ۷۶۳۱۹۹۱ و ۷۶۳۱۹۹۰۹ تماس بگیرند که به تمام گزارش تخلفات رسیدگی خواهد شد و لازم به ذکر است که طی این دو سال کمترین تخلفات را در تاکسی‌ها مشاهده کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا