اجرای تئاتر نمایشی “یه گنبد طلایی” در دماوند

به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش «یه گنبد طلایی» ویژه دانش آموزان در مجتمع فرهنگی هنری کوثر شهرستان دماوند به روی صحنه رفت.

gonbad tala (4)

به گزارش تارود، تئا‌تر نمایشی «یه گنبد طلایی» ویژه دانش آموزان به نویسندگی و کارگردانی سعید تاجیک در دو سانس صبح در مجتمع فرهنگی هنری کوثر دماوند به اجرا در آمد.
سعید تاجیک در حاشیه اجرای این نمایش اظهار داشت: این نمایش توسط یک گروه چهارده نفره از هنر جویانی که آموزش تئا‌تر دیده بودند در فرهنگی هنری کوثر دماوند به نمایش در آمد.

gonbad tala (9)
وی با بیان اینکه این نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان است، ابراز کرد: موضوع نمایش مربوط به کلاغی است که مرتب دنبال دزدی می‌باشد و به طمع گنبد طلایی امام رضا (ع) راهی مشهد می‌شود و در طول این سفر اتفاقاتی برای کلاغ می‌افتد که از هدفش منصرف می‌شود.

نویسنده و کارگردان نمایش با بیان اینکه مدت این نمایش چهل و پنج دقیقه و اجرای آن در ایام دهه فجر می‌باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال زیاد دانش آموزان به احتمال زیاد زمان اجرای نمایش تمدید می‌شود و در ضمن این نمایش از بیست بهمن لغایت ۱۵ اسفند در همین سالن به اجرای عمومی گذاشته می‌شود.

gonbad tala (1)

لازم به ذکر است؛ این نمایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی دماوند با همکاری گروه نمایش سپیدار در حال اجرا می‌باشد و تاکنون با استقبال بسیار زیاد دانش آموزان مواجه شده است.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا